اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر سطح شهر

شهردار زرند گفت: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری معابر شهر در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات جدول‌گذاری باند دوم خیابان سپاس خبر داد و اظهار کرد: عملیات ساماندهی جداول باند دوم خیابان سپاس و طرح ساماندهی و تعویض جداول سطح شهر از مهمترین اهداف و برنامه‌های شهرداری است.

وی افزود: عملیات جدول‌گذاری و بهسازی معابر شهر با هدف زیباسازی فضای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها است، باند دوم این خیابان به طول ۸۰۰ متر و با اعتبار اولیه ۳۲۰ میلیون تومان در حال انجام است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری معابر شهر در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در پایان سال به اهداف تعیین شده خود برسیم.

ضیاءالدینی با اشاره به عملیات موزائیک فرش فضای داخلی بوستان قرنی ۲۷، تصریح کرد: بخشی از بوستان با پازل‌های رنگی موزائیک فرش می‌شود. بوستان‌های محله‌ای یکی از نمادهای تأثیرگذار در زیبایی محلات است.‌

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۸۰ کامیون خاک و نخاله از این جوی‌ها بارگیری و به معدن نخاله شهرستان منتقل شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۱۸ هزار متر از جوی‌های شهر لایروبی، رسوب‌زدایی و ساماندهی شده است.

شهردار زرند با اشاره به حجم بالای لایروبی در بلوار جمهوری اسلامی، گفت: از آنجا که این بلوار تاکنون لایروبی و ساماندهی نشده بود، رشد علف‌های هرز در این منطقه افزایش چشمگیری داشته است و به جرأت می‌توان گفت بالاترین حجم لایروبی در این بلوار را شاهد بوده‌ایم؛ با توجه به فصل پاییز و احتمال بارندگی، این طرح با قوت و سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.‌

کد خبر 608606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.