نتایج بازی‌های گروه اول رقابت‌ها در روز سوم/شانس صعود برای شاگردان ناظم‌الشریعه زنده ماند

دیدارهای گروه اول رقابت‌های مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا در روز سوم به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه روز سوم شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا، امروز ابتدا دو دیدار در گروه دوم رقابت‌ها برگزار شد و دو دیدار دیگر نیز در گروه اول به انجام رسید.

نتایج بازی‌های دوم مرحله‌گروهی (A) به‌شرح زیر به‌دست آمد:

عمان صفر - عراق ۵

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه سرمربی ایرانی در تیم‌ملی عراق پس از شکست نزدیک در بازی نخست برابر تیم‌ملی تایلند، به‌دنبال سه امتیاز بازی برابر عمان بودند تا شانس صعودشان به دور بعدی را کماکان برای خود حفظ کنند. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز شد و در نهایت تیم‌ملی عراق با ۵ گل از سد عمان گذشت.

محمد چامی (لبنان) داور اول، عبدالرحمن علی‌الدوساری (بحرین) داور دوم، اوساما سعیدادریس (بحرین) داور سوم و هلدای ای دانگ (مالزی) به‌عنوان وقت‌نگهدار کوبل‌داوری را تشکیل می‌دادند.

کویت ۲ - تایلند ۲

یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوم مرحله‌گروهی در گروه نخست رقابت‌ها، میان دو تیم کویت میزبان و تایلند از ساعت ۲۰ آغاز شد تا به‌نوعی صدرنشین گروه مشخص شود. همچنین باتوجه پیروزی عراق مقابل عمان، تیمی که در این دیدار متحمل شکست می‌شد در شرایط دشواری برای صعود قرار می‌گرفت.

در این جدال کویت و تایلند نتوانستند از پس یکدیگر بر بیایند و به تساوی دو بر دو رضایت دادند؛ تایلندی‌ها درحالی‌که در آستانه شکست بودند به بازی برگشتند و یک امتیاز از مهم‌ترین بازی گروه اول کسب کردند.

با این تساوی کویت و تایلند چهار امتیازی شدند و عراق نیز با سه امتیاز در تعقیب‌شان در رده سوم ایستاد تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور یک‌چهارم نهایی به بازی سوم مرحله‌گروهی بکشد.

کد خبر 608596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.