زمان بازدید از خودروهای لوکس گمرک اعلام شد

سازمان اموال تملیکی از مزایده یک هزار و ۶۲ خودروی خارجی رسوب شده در گمرک خبر داد و اعلام کرد: خریداران برای مشاهده خودروها نیز می‌توانند در همه ایام هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ طبق هماهنگی انجام شده با استان‌ها، از خودروها بازدید کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان اموال تملیکی، مزایده خودروهای خارجی رسوب شده در گمرک از ساعت ۰۸:۰۰ امروز _پنجشنبه هفتم مهر_ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه دوازدهم مهر ادامه خواهد داشت.

برای ثبت پیشنهاد قیمت و شرکت در مزایده، ارائه کد ملی برای شخص حقیقی و کد اقتصادی برای شخص حقوقی به همراه شماره حسابی که قابل استفاده از طریق اینترنت باشد، الزامی است.

خریداران برای مشاهده خودروها نیز می‌توانند در همه ایام هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰ طبق هماهنگی انجام شده با استان‌ها، از خودروها بازدید کنند.

کاربران جهت شرکت در مزایده لازم است پس از انجام ثبت نام و دریافت توکن (گواهی امضا) ضمن ورود به سامانه مزایده و انتخاب نقش مزایده‌گر اموال تملیکی، پس از پرداخت ودیعه پیشنهاد قیمت خود را ارسال کنند. علاقمندان برای شرکت در این مزایده و اطلاع از جزئیات بیشتر آن به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند.

ضمناً پیشنهادهایی که در سامانه مزایده الکترونیک ثبت شده باشد، روز شنبه شانزدهم مهرماه در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رمزگشایی شده و همان روز هم برندگان این مزایده معرفی خواهند شد.

کد خبر 608562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.