احراز جانبازی ۱۱۷۰ رزمنده دوران دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان

معاون نیروی انسانی ارتش گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس احراز جانبازی ۱۱۷۰ رزمنده دوران دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان انجام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار محمد پورکلهر، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این معاونت در راستای تدابیر امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش مبنی بر ضرورت رسیدگی به امور ایثارگران، پنجاه و چهارمین مرحله کمیسیون احراز جانبازی مستند به تبصره بند الف ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور را با حضور اعضای کمیته احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در استان اصفهان برگزار کرد.

وی افزود: در این کمیسیون ضمن بررسی یکهزار و ۲۳۵ پرونده رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس، احراز جانبازی برای یکهزار و ۱۷۰ ایثارگر ارتش در استان اصفهان صادر شد.

دریادار پورکلهر ادامه داد: همچنین در این ماموریت از دفاتر امور ایثارگران و سامانه ثبت و تایید اطلاعات کارت ایثار ملی رزمندگان ارتش در پایگاه هوانیروز شهید وطن پور و پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در استان اصفهان نیز بازدید شد.

وی در پایان گفت: در این ماموریت همچنین از دو خانواده معظم شهید و یکی از پیکسوتان دفاع مقدس ارتش در استان اصفهان نیز دیدار و سرکشی به عمل آمد.

معاونت نیروی انسانی ارتش تاکنون با برگزاری ۵۴ مرحله کمیسیون احراز جانبازی، بیش از ۲۰ هزار پرونده را بررسی و برای ۱۲ هزار نفر از رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس احراز جانبازی انجام داده است.

کد خبر 608551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.