رکورد حمل مسافر به مشهد شکسته شد

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از شکستن رکورد عملیات جابه‌جایی زائران حرم رضوی در تاریخ مشهد مقدس خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از بیست‌وهشتم شهریورماه تا پنجم مهرماه، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی با بیان اینکه همزمان با دهه پایانی ماه صفر و شهادت حضرت ثامن‌الحجج (ع)، بزرگترین عملیات جابه‌جایی زائران حرم رضوی در تاریخ مشهد مقدس رقم خورد، اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر به وسیله ۱۰ هزار و ۶۶۷ سرویس اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ سرویس مینی‌بوس و سواری از بیست‌وهشتم شهریورماه تا پنجم مهرماه امسال وارد مشهد مقدس شده‌اند.

وی افزود: در همین بازه زمانی تعداد ۳۷۱ هزار و ۲۶۸ هزار زائر توسط ۸۹۹۶ سرویس اتوبوس و ۱۷ هزار و ۳۲۴ سرویس مینی‌بوس و سواری از مبدا مشهد مقدس به مقاصد خود عزیمت کرده‌اند.

معاون وزیر راه با اشاره به اینکه هر ساعت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به مقاصد مختلف از شهر مشهد برای انتقال زوار سرویس‌دهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود به طور متوسط روزانه ۲۶۰۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابه‌جایی ۷۰ هزار زائر اقدام کنند.

کد خبر 608532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.