آوای مهر به صدا درمی‌آید

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: آیین نواختن زنگ مهر با حضور مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان، مسئولان آموزش‌وپرورش منطقه یک و پلیس راهور روز نهم مهرماه در دبستان دخترانه کوثر واقع در خیابان قدس برگزار خواهد شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر تلاش دانش‌آموزان برای کسب علم و مهارت، اظهار کرد: داشتن علم منجر به اقتدار، وابسته نبودن به سایر کشورها و حفظ تمامیت ارضی کشور می‌شود و در حال حاضر ایران در بسیاری از حوزه‌های علمی و پزشکی به جایگاه‌های ویژه‌ای رسیده است، به طوری که سخت‌ترین بیماری نیز به همت پزشکان حاذق این سرزمین تحت درمان قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: عزت، اقتدار، استقلال، حاکمیت ملی ایران و حیثیت کشور در گرو توجه به آموزش‌وپرورش و تلاش دانش آموزان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح استقبال از ماه مهر و خدمت‌رسانی به مدارس، زیباسازی، شست‌وشو، ایمن‌سازی، نصب تابلو و علائم و خط‌کشی محوطه دبستان کوثر به همت اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه انجام شد.

وی ادامه داد: آئین نواختن زنگ مهر با حضور مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان، مسئولان آموزش‌وپرورش منطقه یک و پلیس راهور روز شنبه نهم مهرماه در دبستان دخترانه کوثر واقع در خیابان قدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آموزش علائم ترافیک و نحوه عبور از خیابان به همیاران پلیس در مدرسه و دانش‌آموزان، جنگ کودکانه و اهدای هدایا از برنامه‌هایی است که در این مراسم برگزار خواهد شد.

کد خبر 608529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.