خروج ۱۱ خیابان قم از بن بست در سال‌های گذشته

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی از اقدامات شاخص شهرداری قم در سال‌های اخیر، گفت: بازگشایی ۱۱ خیابان اصلی شهر از طرح‌های عمرانی و اجرایی مهم مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قم، روح‌الله امراللهی بابیان اینکه شورای اسلامی شهر به عنوان دیده‌بان مطالبات و درخواست‌های شهروندان، همراه و یاور شهرداری است، اظهار کرد: شهروندان نسبت به تسریع در اجرای برخی پروژه‌های شهری تاکید دارند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات شاخص شهرداری قم طی سال‌های اخیر، ادامه داد: بازگشایی و خروج ۱۱ خیابان اصلی از بن‌بست از طرح‌های عمرانی و اجرایی مهم مجموعه مدیریت شهری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: در حوزه نرم‌افزار و زیرساخت، شهرداری شرایط مطلوبی دارد، اما همچنان سازمان فاوا از نظر بنیه فنی ضعیف و نیازمند تقویت است، سازمان فاوای شهرداری قم همچنین در حوزه برون‌سپاری و خدمات‌رسانی جمعی نیز با مشکل همراه است.

وی تصریح کرد: در قراردادهای با شرکت‌های مخابراتی نیز نقدهایی به سازمان فاوا در نوع قراردادها و همکاری وارد است.

امراللهی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های شهری، افزود: ۵۵ سال از پروژه فاز پنج عمار یاسر گذشته است، اما هنوز تملکات آن تکمیل نشده و با این روند عملکرد شهرداری به خصوص در هسته مرکزی زیر سوال خواهد رفت. تملکات محور استاد فقیهی نیز از برنامه و افق‌های پیش‌بینی‌های انجام‌شده، عقب است.

کد خبر 608515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.