نبود نردبان چالش سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: نبود نردبان برای اطفای حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه یکی از مشکلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر است که باید رفع شود.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سه سال اخیر مدیریت شهری برخی از امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی را فراهم کرده است، اما کافی نیست، اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی در مأموریت‌ها و حوادث مختلف با مخاطره انداختن جان خود، برای نجات جان و مال شهروندان تلاش می‌کنند، بنابراین این افراد نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند و باید امکانات و تجهیزات لازم در اختیار آتش‌نشانان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بعضی از نقاط شهر انزلی که محدودیت قانونی ندارد، ساختمان‌های بلندمرتبه احداث می‌شود که این ساختمان‌ها باید به امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی تجهیز شود.

رئیس شورای اسلامی بندر انزلی افزود: ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه برای مدیریت شهری بسیار مهم است و در حال حاضر آموزش‌های ایمنی به مدیران و ساکنان ساختمان‌ها و بازدید و کنترل دوره‌ای از تجهیزات و کپسول‌های آتش‌نشانی و سیستم اطفای حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی انزلی در حال انجام است.

وی نبود نردبان برای اطفای حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه را یکی دیگر از مشکلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر دانست و تصریح کرد: از مسئولان پیگیر رفع مشکلات آتش‌نشانان انزلی هستیم که امیدواریم در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 608498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.