فضاسازی شهر مبارکه همزمان با آغاز سال‌ تحصیلی جدید

شهردار مبارکه گفت: همزمان با آغاز سال‌ تحصیلی جدید، چندین المان‌ در سطح شهر نصب شده است تا فضای شهری، بوی ماه مهر و حس خوب شادی را به دانش‌آموزان و شهروندان مبارکه منتقل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان و ترغیب آنان به محیط آموزشی، فضاسازی مناسب در سطح شهر انجام و المان مهر مدرسه در میدان انقلاب شهر مبارکه نصب شده است.

وی با بیان اینکه این المان شامل مدادهایی در رنگ‌های مختلف و کتاب‌های دوره دبستان است، افزود: تمام این اقدامات و فضاسازی مناسب سطح شهر به منظور فراهم آوردن فضای نشاط‌بخش برای دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید، انجام شده است.

شهردار مبارکه با تبریک بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: شهرداری مبارکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای طرح استقبال از مهر و آماده‌سازی سطح شهر، تمهیدات ویژه‌ای انجام می‌دهد.

احمدی با بیان اینکه نصب این المان‌ها حکایت از آغاز سال‌تحصیلی و افزایش شور و نشاط در سطح شهر دارد، ابراز امیدواری کرد: با فضاسازی مناسب سطح شهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بتوانیم فضای نشاط‌بخشی برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

کد خبر 608491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.