توصیه مهاجم سرشناس ایتالیایی به کریستیانو رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* ادوارد رومئو، نایب رئیس بارسلونا معتقد است که بازگشت لیونل مسی به صورت رایگان در تابستان آینده برای باشگاه "از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه" است.

* آرسنال تلاش دیگری را برای جذب داگلاس لوئیز، هافبک استون ویلا در ژانویه انجام خواهد داد، اما آنها با قیمتی بسیار پایین‌تر برای انتقال او تلاش خواهد کرد.

* بعید است که چلسی تا قبل از آغاز جام جهانی یک مدیر ورزشی جذب کند، این درحالی است که جست‌وجوی تاد بولی و بهداد اقبالی ادامه دارد.

* فهد بن نافل، رئیس الهلال مدعی است که کریستیانو رونالدو در تابستان آماده پیوستن به این باشگاه عربستانی بود، اما قرارداد ۲۱۰ میلیون پوندی، از جمله پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون پوند به منچستریونایتد، به دلیل محرومیت تیم عربستانی از نقل و انتقالات، لغو شد.

* الکس اوکسلید چمبرلین و نامزدش پری ادواردز در اوایل این هفته پس از دزدی وحشتناک از خانه ۳.۵ میلیون پوندی خود در چشایر، با شوک بدی روبه‌رو شدند.

دیلی میل:

* تصاحب باشگاه بورنموث توسط بیل فولی آمریکایی با مبلغ ۱۵۰ میلیون پوند ممکن است در هفته آینده تکمیل شود و او می‌تواند تا پایان اکتبر با پشت سر گذاشتن تست‌های مالکیت لیگ برتر، مالک قطعی این تیم شود.

* آنتونی گوردون، مهاجم اورتون، یکی از تعدادی از بازیکنان جوانی است که می‌تواند در چند هفته آینده با عملکرد خوب خود، برای جام جهانی به تیم ملی انگلیس دعوت شود.

* اگر تاتنهام در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست بیاورد، باید حدود ۳۱ میلیون پوند برای جذب دائمی دژان کولوسفسکی بپردازد و در صورت موفق نشدن به کسب سهمیه، این الزام تبدیل به یک گزینه خواهد شد.

* نایک، تولیدکننده لباس‌های تیم ملی انگلیس در جام جهانی، تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد تا از الگوی هومل پیروی کند و علیه سابقه حقوق بشر قطر موضع بگیرد.

* آنتونیو کاسانو معتقد است که بازنشسته شدن کریستیانو رونالدو بهتر از تلاش برای تمدید حضورش در لیگ برتر است، رونالدو با این خطر که ممکن است تعدادی از بازی‌ها را در باشگاه و کشورش روی نیمکت سپری کند، روبه‌رو است.

دیلی تلگراف:

* چلسی آماده است تا به صف طولانی تیم‌های لیگ برتری بپیوندد که جود بلینگهام، ستاره تیم فوتبال بوروسیا دورتموند و انگلیس را زیر نظر دارند که می‌خواهند او را خدمت بگیرند.

* رایان کرسول، بازیکن قدیمی فوتبال، از وابستگی خود به قرص‌های خواب در طول مدت حضورش در بازی حرفه‌ای صحبت کرده و می‌گوید این بحران «در همه سطوح» ورزش را تحت تأثیر قرار داده است.

* نیوکاسل همچنان بیش از ۱۰۰ هزار پوند در هفته به بازیکنانی از جمله دوایت گیل و آیزاک هیدن پرداخت می‌کند که به دلیل نقل و انتقالات قرضی دیگر در این باشگاه نیستند.

تایمز:

* ابراهیما کوناته پس از دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، برای بازگشت به ترکیب لیورپول آماده است.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد می‌تواند در ژانویه برای جذب هیروینگ لوزانو، وینگر ناپولی اقدام کند، اما ممکن است روند این کار، به انتقال یکی از بازیکنان فعلی آنها که موقعیت مشابهی دارد بستگی داشته باشد.

* چلسی به لطف بند بازخرید "محرمانه" که در سال ۲۰۲۳ فعال می‌شود، این شانس را خواهد داشت که تابستان آینده، تامی آبراهام، مهاجم آ اس رم را دوباره به خدمت بگیرد.

دیلی میرر:

* کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، پس از انتقاد شدید از عملکرد او در تیم ملی، هواداران پرتغال را متهم کرد که «به بشقابی که از آن غذا می‌خورند، تف کرده‌اند» و خواستار پایان انتقادها شد.

ایونینگ استاندارد:

* تاتنهام آماده است تا یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکو مادرید را به عنوان جانشین بلندمدت هوگو لوریس به خدمت بگیرد، اگرچه آنها احتمالاً باید در این راه با منچستریونایتد رقابت کنند.

دیلی رکورد:

* نمایندگان رنجرز یکی از تیم‌های برای زیر نظر گرفتن چند بازیکن در شهر وایله دانمارک بودند، جایی که تیم زیر ۲۱ سال دانمارک در مقابل نمایندگانی از تقریباً ۴۰ باشگاه با همتایان کروات خود روبه‌رو شدند.

* باشگاه اسکاتلندی سنت جانستون نگران بازگشت دیوید وترسپون به تیم اصلی پس از آسیب‌دیدگی او در جریان یک بازی در شهر فالکرک است، وترسپون به دلیل مصدومیت زانو نزدیک به یک سال است که از میادین دور بوده است.

کد خبر 608476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.