خاطرات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس تبیین شود

شهردار تیران گفت: خاطرات تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین و مایه درس عبرت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن حجتی در دیدار با اسماعیلی جانباز دوران دفاع مقدس ساکن تیران، به دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: در آن دوران اتفاقات زیادی رقم خورد و جانبازان و شهدا سختی و مشقت‌های زیادی را تحمل کردند که سرمایه کشور شده است.

وی افزود: آرامش، امنیت و استقلال کشورمان مرهون ایثار و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس و در صحنه‌های مختلف است، برخی افراد با بی‌اطلاعی یا انکار آن دوران، همراه دشمن شده‌اند.

شهردار تیران با اشاره به اتفاقات اخیر کشورمان، خاطرنشان کرد: بی‌اطلاعی نسل جدید از رشادت‌های دوران گذشته و آگاه نبودن از اهداف و توطئه‌های دشمنان موجب شده است عده‌ای با حضور در خیابان‌ها به اموال عمومی آسیب بزنند و امنیت کشور را دچار اختلال کنند.

حجتی با بیان اینکه خانواده ایثارگران وظیفه بیان این خاطرات را دارند، تصریح کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در شناخت و افزایش آگاهی نسل جدید مؤثر بوده و همین موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی رمز موفقیت کشورمان است، ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی و تجزیه جمعیت کشورمان است تا از این مسیر اهداف خود را محقق کند.

شهردار تیران گفت: بیان خاطرات دوران دفاع مقدس رمز پایداری انقلاب اسلامی و توجه به سرمایه‌های کشورمان در آن دوران است.

شهردار تیران از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: فضاسازی در سطح شهر متناسب با دوران دفاع مقدس انجام شده است.

کد خبر 608436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.