رفع نقاط حادثه‌خیز شهر بوئین‌میاندشت

شهردار بوئین‌میاندشت از رفع نقاط حادثه‌خیز شهر در سال جاری خبر داد و گفت: طرح‌های ترافیکی در قالب رنگ‌آمیزی مکان‌های پرتردد، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بویین‌میاندشت ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که تاکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نقاط حادثه‌خیز شهر رفع شده است، افزود: طرح‌های ترافیکی در قالب رنگ‌آمیزی مکان‌های پرتردد، نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی در حال اجرا است.

شهردار بویین‌میاندشت خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته اجرای ۵۷ پروژه در دستور کار قرار گرفته که بعضی از آنها تاکنون اجرا شده یا در دست اجرا است.

عبدالهی تصریح کرد: طی یک سال گذشته مجموعه گردشگری شهدای گمنام میاندشت، پروژه‌های بازآفرینی شهری، بهبود عبور و مرور و رفع نقاط حادثه‌خیز شهر را در قالب جدول‌کشی و آسفالت آغاز کرده که تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار مترمربع کوچه خاکی در شهر بویین‌میاندشت وجود دارد و در خصوص تخصیص آسفالت این کوچه‌ها پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم که در صورت تخصیص ۵۰۰ تن قیر آسفالت خواهد شد.

شهردار بویین‌میاندشت افزود: در سال جاری پروژه پیاده‌محوری بلوار امام حسین (ع) به طول چهار متر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، آسفالت بلوار آزادی با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و پروژه بهبود عبور و مرور حدفاصل بلوار آزادی تا بلوار امام حسین با ۴۳ میلیارد ریال اعتبار اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 608426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.