مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۶ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر اعتراف به قتل شوهر یک زن، آزار پسربچه‌ها توسط مربی شیطان صفت، دو قتل و یک مرگ مشکوک، زلزله ۴.۴ ریشتری لار استان فارس را لرزاند، انهدام یک تیم تروریستی در آذربایجان شرقی و قاچاق ماهرانه ۱۰۰ هزار لیتر سوخت با مشک ماری در هرمزگان را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ به شرح ذیل است:

شامگاه سه‌شنبه بیست‌ویکم تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. با مخابره این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را درحالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید

مربی یک مؤسسه آموزشی به اتهام آزار و اذیت چند دانش‌آموز کودک و نوجوان روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید

نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.

بیشتر بخوانید

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر حوالی لار در استان فارس را لرزاند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن پنج نفر درپی برخورد خاور با خودروی سواری پراید، خبر داد.

بیشتر بخوانید

چند روز قبل مردی میانسال به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. او به بازپرس غلامحسین صادق‌زاده گفت: ما ساکن کرج هستیم و پسرم از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است. پسرم ٢٠ ساله و سرباز بود و آخرین بار از پادگان خارج شد و به من زنگ زد و گفت شرکتی نیرو استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می‌کنیم، گفت: به‌تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین در استان آذربایجان شرقی منهدم شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بخش بروات شهرستان بم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان میناب، خبر داد.

بیشتر بخوانید

چهار کلاهبردار حرفه‌ای با ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش شش میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال در بجنورد، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 608419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.