رئیس پاری‌سن‌ژرمن خواهان‌ تحقیق یوفا درمورد بارسلونا شد!

پس از اینکه تیم فوتبال بارسلونا بیشتر تابستان را صرف فروش دارایی‌های خود کرد تا ستاره‌های جدیدی را به خدمت بگیرد، ناصر الخلیفی از یوفا خواست تا درباره این تیم تحقیق کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر الخلیفی پس از اینکه بارسلونا بیشتر تابستان را صرف فروش دارایی‌های خود کرد تا ستاره‌های جدیدی را به خدمت بگیرد، از یوفا خواست تا درباره بارسلونا تحقیق کند.

بارسلونا در طول تابستان طوفان به پا کرد؛ آنها با فروش دارایی‌های خود، فضایی را برای بازیکنان ورودی ایجاد کردند. غول‌های اسپانیایی توانستند بازیکنانی مانند ژول کانده و روبرت لواندوفسکی را به تیم خود اضافه کنند، اما الخلیفی معتقد است که آنها این کار را به روشی غیراخلاقی انجام داده‌اند.

او گفت: «آیا این عادلانه است؟ نه، این عادلانه نیست… آیا این راه قانونی است؟ من مطمئن نیستم،». «اگر به آنها اجازه دهند، دیگران نیز همین کار را خواهند کرد. یوفا البته مقررات [مالی] خودش را دارد. مطمئناً آنها همه چیز را بررسی خواهند کرد.

«قوانین جدید پایداری مالی، یک پیشرفت مثبت است. اما ما باید مراقب باشیم. سطوح خطرناک بدهی و معاملات سهام، یک مسیر پایدار نیست، بلکه خطرناک است‌.

الخلیفی اولین کسی نیست و آخرین نفری هم نخواهد بود که درباره استراتژی مالی بارسلونا گلایه دارد. با این حال، تا کنون، هیچ قانونی نقض نشده است و آنها در چارچوب مقررات، از جمله قوانین سختگیرانه تعیین شده توسط لالیگا، کار خود را انجام داده‌اند.

با فروش دارایی‌های زیادی به خاطر یک پنجره نقل و انتقالات، مهم است که ژاوی بتواند به سرعت در نقش خود به عنوان سرمربی موفق شود. اگر او بتواند جام‌های بزرگی را به دست آورد، نشان می‌دهد که تصمیمات مدیران باشگاه تا حدودی درست بوده است.

کد خبر 608359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.