مدافعان راست بارسلونا مصدوم شدند!

بارسلونا تأیید کرد هکتور بیرین از ناحیه کف پای چپ آسیب دیده است که می‌تواند او را تا یک ماه از میادین دور کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بارسلونا تأیید کرد که هکتور بیرین از ناحیه کف پا چپش آسیب دیده است که می‌تواند او را تا یک ماه از میادین دور کند.

بارسلونا بدشانس‌ترین تیم در فیفادی اخیر بود، علیرغم عدم برگزاری بازی، در یک هفته و نیم گذشته، لحظات سپری شده برای ژاوی یک کابوس بود و بسیاری از بازیکنان او به دلیل مصدومیت آسیب دیدند. بیرین آخرین نفری است پس از چندین ستاره دیگر آبی اناری‌ها، مصدوم شده است.

اوایل این هفته تأیید شد که مدافع راست سابق آرسنال پس از احساس ناراحتی در تمرین، آزمایشاتی را انجام خواهد داد. نتایج تست‌ها در حال انجام است و بارسلونا تأیید کرده است که او از ناحیه کف پای چپ، دچار مصدومیت شده است. محل دقیق مصدومیت او، کف پا و عضله بلند پشت استخوان ساق پا است که به پاشنه متصل می‌شود.

رسانه‌های ادعا کرده‌اند که چنین مصدومیتی باعث می‌شود که این بازیکن اسپانیایی سه تا چهار هفته از میادین دور بماند که حتی در بهترین سناریو ممکن است شش مسابقه را از دست بدهد. ژاوی سایر گزینه‌هایی که می‌توانست در دفاع راست به کار بگیرد را از دست داده است، زیرا ژول کانده و رونالد آرائوخو هر دو در بازی‌های فیفادی پیش رو، مصدوم شدند و سرخی روبرتو چند هفته است که مصدومیت خود را درمان می‌کند.

همه چیز بستگی به روند درمان بیرین ۲۷ ساله دارد. او همچنین برای متقاعد کردن لوئیز انریکه برای رفتن به جام جهانی پس از عدم دعوت به تیم ملی اسپانیا در فیفادی اخیر، کار سختی پیش رو دارد.

کد خبر 608353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.