انجام قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی‌جهان

با انجام مراسم قرعه‌کشی، مردان و زنان تنیس روی‌میز ایران حریفان خود را در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان که به میزبانی چین برگزار می‌شود شناختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس روی‌میز تیمی قهرمانی جهان به میزبانی شهر چنگدو در کشور چین برگزار شد و تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در بخش مردان ۳۲ تیم در این مسابقات حاضر هستند و در ۷ گروه با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌ملی مردان کشورمان در گروه ۳ این مسابقات با تیم‌های ژاپن، هنگ‌کنگ، رومانی و مجارستان هم‌گروه شد و از روز جمعه هشتم مهرماه به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت.

در بخش بانوان نیز، ۲۸ تیم در این مسابقات حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم‌ملی تنیس روی‌میز بانوان کشورمان در گروه چهارم با تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور، تایلند و لوکزامبورگ هم‌گروه شد و از روز جمعه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

تیم‌ملی مردان تنیس روی‌میز ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و سروش امیری‌نیا با هدایت جمیل لطف‌الله‌نسبی در این مسابقات حاضر می‌شود.

همچنین بانوان پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با ترکیب ندا شهسواری، پریناز حاجیلو، شیما صفایی، الینا رحیمی و مهشید اشتری با سرمربیگری حمیده ایران‌منش در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان از هشتم تا هفدهم مهرماه به میزبانی چین در دو بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد.

کد خبر 608349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.