رایس: بلینگهام آینده فوتبال انگلیس است!

مانند بسیاری از افراد دیگر، دکلن رایس پس از بازی در کنار هافبک جوان دورتموند برای انگلیس، به شدت تحت تأثیر جود بلینگهام قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مانند بسیاری از افراد دیگر، دکلن رایس پس از بازی در کنار هافبک جوان دورتموند برای انگلیس، به شدت تحت تأثیر جود بلینگهام قرار گرفته است.

قیمت رو به رشد بلینگهام در طول فیفادی اخیر، رشد چشمگیری داشته است، زیرا او در دو بازی اخیر انگلیس که تیمش ضعیف بود، عملکردی عالی داشت. سطح عملکرد او در غیاب کالوین فیلیپس، فوق‌العاده بوده است، او اکنون به نظر می‌رسد که در بازی افتتاحیه جام جهانی مقابل ایران در تاریخ ۲۱ نوامبر همراه با رایس در خط میانی سه شیرها فیکس باشد.

هافبک وستهم پس از کار در کنار او، از بلینگهام بسیار تمجید کرد. او به میرور گفت: «فکر نمی‌کنم کسی را به خوبی او در ۱۹ سالگی دیده باشم.

"هر بار که من کنار جود بازی می‌کنم، ما در حال ایجاد این ارتباط هستیم و به او می‌گویم: "تو برو و در حمله شرکت کن و کارهای تهاجمی خود را انجام بده و من اینجا می‌ایستم و جای تو دفاع می‌کنم." ارتباط برقرار کردن و بازی کردن با او عالی است. امیدوارم او به شکوفایی خود ادامه دهد. او آینده فوتبال انگلیس در ۱۵ سال آینده است."

حضور بلینگهام و رایس در خط میانی سه شیرها از دیدگاه انگلیسی‌ها بسیار هیجان انگیز است. در ۲۳ و ۱۹ سالگی به ترتیب، آنها این فرصت را دارند که موقعیت خود را در وسط زمین و ترکیب این تیم، برای بیش از یک دهه حفظ کنند.

با توجه به اینکه فیلیپس اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های باشگاهی را از هم‌اکنون تا جام جهانی از دست می‌دهد، این بر عهده هافبک دورتموند است که از حفظ آمادگی او اطمینان حاصل کند. با فرض اینکه او از هر گونه مصدومیت اجتناب می‌کند، تصور اینکه انگلیس بدون بلینگهام در خط میانی پا به جام جهانی قطر بگذارد، سخت است.

کد خبر 608346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.