از اپلیکیشن شهدای منطقه ۵ اصفهان رونمایی شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این منطقه در هفته دفاع مقدس، گفت: رونمایی از اپلیکیشن شهدای منطقه پنج که در مرحله نخست زندگینامه، وصیت‌نامه عکس و فیلم شهدای ارامنه را نمایش می‌دهد، در این هفته انجام شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام این ایام در کوه صفه و مسجد صاحب‌الزمان (عج) سپاهان شهر همراه با قرائت زیارت عاشورا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه پنج شهرداری اصفهان، گفت: رونمایی از اپلیکیشن شهدای منطقه پنج که در مرحله نخست زندگینامه، وصیت‌نامه عکس و فیلم شهدای ارامنه را نمایش می‌دهد، در این هفته انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده معظم شهدا، جاویدالاثر و جانبازان دفاع مقدس و برگزاری مجموعه مسابقات مجازی با موضوع دفاع مقدس و در قالب مسابقه دیجیتال کتابخوانی از جمله دیگر برنامه‌های این منطقه در این هفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری دعای کمیل در حسینیه پارک کوهستانی صفه، دعای ندبه و پخش نواهای حماسی از اماکن تحت پوشش شهرداری از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود.

کارگر با اشاره به برنامه «مکتب حاج قاسم»، تاکید کرد: مقدمات این برنامه با اداره آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی شده است و شامل آموزه‌های مذهبی و سرگرمی در مقطع ابتدایی است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر، پوستر و بنرهای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس با بهره‌گیری از آموزه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه پنج نصب شده است.

کد خبر 608316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.