لزوم همکاری فرهنگی شهرداری کرج با قرارگاه خاتم‌الاوصیا

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری کرج و ظرفیت‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیای استان البرز در راستای فعالیت‌های فرهنگی ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار کرد: وجود نخبگان انقلابی و دلسوز در استان، سرمایه بزرگی است که می‌تواند اثر بخشی منویات رهبری در راستای گام دوم انقلاب و مردم سالاری دینی را محقق کند.

وی با اشاره به اهداف فرهنگی و اجتماعی قرارگاه خاتم‌الاوصیا، به ظرفیت‌های دوسویه این مجموعه و مدیریت شهری کرج، ادامه داد: مدیریت شهری کرج در حال حاضر به لحاظ ظرفیت مکانی می‌تواند فضا و امکانات مناسب را برای بهره‌مندی شهروندان فراهم کند و همچنین می‌توان از توان و ظرفیت نیروی انسانی علمی و کارآمد قرارگاه در جهت اهداف مشترک بهره‌مند شد که گامی در راستای خدمات بهتر به شهر و شهروندان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: توان علمی و اجرایی مجموعه قرارگاه و همکاری دوجانبه با مدیریت شهری می‌تواند بسترساز اقدامات بزرگ فرهنگی در سطح استان شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید بستر راه اندازی پاتوق فرهنگی در محلات شهر فراهم شود تا بر اساس وظایف ذاتی سازمانی و احساس نیاز در جامعه به وظیفه خود عمل کنیم.

سعیدی با اشاره به بر برنامه‌ریزی مناسب اجرایی، اضافه کرد: انتظار داریم تعاریف صحیحی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام گردد تا کارایی بهتر را شاهد باشیم.

کد خبر 608309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.