منطقه ۸ قم می‌تواند پایلوت صدور پروانه الکترونیکی ساختمان باشد

شهردار قم گفت: منطقه هشت شهرداری با توجه به آرشیو سازی اکثر اسناد می‌تواند پایلوت صدور پروانه الکترونیکی در بین مناطقِ شهری باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید سرزده از منطقه هشت شهرداری، با اشاره به اهمیت آرشیو سازی الکترونیکی پرونده‌ها در شهرداری، اظهار کرد: برای رسیدن به شهر و شهروند هوشمند نیاز به افزایش خدمات الکترونیکی داریم که نخستین مرحله آن در شهرداری، آرشیو سازی الکترونیکی پرونده‌ها است.

وی بایگانی الکترونیکی را رکنی مهم در شهرداری دانست و ادامه داد: منطقه هشت شهرداری با توجه به آرشیو سازی اکثر اسناد، می‌تواند پایلوت صدور پروانه الکترونیکی در بین مناطقِ شهری باشد.

شهردار قم با تاکید بر لزوم الحاق اراضی جدید به محدوده شهری، خاطرنشان کرد: طبق قانون، ۱۰ درصد این اراضی سهم شهرداری است که با توجه به اینکه این منطقه بیشترین الحاقات را داشته است، باید این قانون پیگیری و اجرایی شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل ساختمان اداری این منطقه شهری، تصریح کرد: باید تلاش شود تا پایان سال، ساختمان اداری منطقه تکمیل و مباحث جابه‌جایی صورت گیرد.

کد خبر 608266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.