برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محوطه شهرداری اراک

مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک گفت: نمایشگاه دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آشنایی بیشتر افراد با فرهنگ ایثار و شهادت در محوطه شهرداری این کلان‌شهر برگزار شده است.

سیدمهدی میرداوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس به منظور گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و یادآوری رشادت دلاورمردان عرصه ایثار و شجاعت، به همت اداره ارتباطات و امور بین‌الملل، در محوطه شهرداری اراک برپا شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای رسالت‌های فرهنگی مجموعه مدیریت شهری اراک، در کنار فضاسازی سطح شهر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این نمایشگاه نیز برپا و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک با اشاره به شائبه دریافت چند ۱۰ میلیون تومانی شهرداری از متقاضیان پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی، گفت: شنیده شده است که شهرداری اراک، اداره مسکن و شهرسازی را ملزم کرده است بابت صدور پروانه ساخت و عوارض شهری هر واحد از این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کند، در صورتی که تاکنون هیچ مبلغی بابت پروانه و عوارض این واحدها تصویب و اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه قصد شهرداری تعامل در اجرای این پروژه است، افزود: مبلغی که از این واحدها دریافت می‌شود، طبق قانون و بسیار پایین‌تر از این مبالغ است و در حال حاضر نیز این پروژه با همکاری شهرداری و بدون پرداخت وجوه قانونی و دریافت پروانه ساخت در حال اجرا است.

میرداوودی تأکید کرد: با توجه به وسعت این پروژه و برای تسریع در ساخت آن قصد توقف روند اجرایی را نداریم تا به موازات انجام پروژه مباحث کارشناسی و حقوقی دریافت مجوزهای لازم صورت گیرد.

کد خبر 608262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.