پارک مادر بروجرد میزبان گل‌های داوودی و کلم تزئینی

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز، سبزپوشان سازمان اقدام به کاشت هزار گلدان گل داوودی و کلم تزئینی در پارک مادر شهر کرده‌اند.

سیروس پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل سرما، کاشت گونه‌هایی از گیاهان که در برابر سرما مقاوم هستند در دستور کار شهرداری قرار گرفت و از جمله اقدامات مهم شهرداری برای استقبال از زمستان است.

وی از ساماندهی باغچه محوطه فروشگاه زنجیره‌ای فامیلی شعبه چمران شهر خبر داد و گفت: این عملیات شامل خاک‌ریزی، تسطیح و کاشت ۳۰۰ بوته درختچه زینتی از گونه‌های رز، خرزهره، یوکا و زرشک است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد از ساخت و نصب پنج المان درخت نوری توسط اداره زیباسازی شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از موضوع‌های قابل توجه در نورپردازی‌های شهر، المان‌های نوری است که نصب این المان‌ها نقش بسیار خوبی در زیباسازی و ارتقای هویت‌مندی شهرها دارد.

پاپی با بیان اینکه نصب المان‌های نوری در موقعیت‌های مناسب تأثیر زیادی بر دیده شدن المان‌ها به نحو مطلوب دارد، تصریح کرد: المان‌های درخت نوری مکان‌های مناسبی هستند که بیشتر در دید شهروندان است و موجب آلودگی نوری نمی‌شود که شهروندان بتوانند از زیبایی آن استفاده و لذت ببرند.

کد خبر 608210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.