بهره‌برداری از فاز نخست پروژه پارک‌رود تا یک ماه آینده

سرپرست شهرداری کرج گفت: فاز اول پروژه پارک‌رود تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با رفع موانع اجرایی پروژه پارک‌رود، شاهد پیشرفت عملیات خواهیم بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود فاز نخست این پروژه به متراژ حدود یک کیلومتر تا یک ماه آینده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افزایش سرانه‌های خدماتی و مورد نیاز پروژه شامل پارکینگ، نمازخانه و توسعه فضای سبز این پروژه در دهه فجر سال‌جاری آماده خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری کرج گفت: با توجه به اهمیت پروژه پارک‌رود و در راستای تسهیل در روند اجرایی آن، به‌اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی از پروژه انجام و مقرر شد جلسات مستمری به‌منظور بررسی مشکلات و نحوه اجرا منعقد شود.

وی با بیان اینکه به منظور پیشبرد هرچه بهتر پروژه و بررسی اقدامات صورت گرفته، به‌صورت هفتگی جلساتی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در محل پروژه پارک رود برگزار می‌شود، تصریح کرد: به منظور تخصیص اعتبار تکمیل پروژه، لایحه‌ای به شورا ارسال و با دریافت مجوز هزینه مورد نیاز در متمم بودجه پایدار خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: در اجرای این پروژه از سازه‌ها، المان‌ها و نمادهایی استفاده می‌شود که با محیط پروژه هماهنگی داشته باشد، همچنین مسائل زیست‌محیطی آن نیز رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پارک‌رود یک پروژه زیست‌محیطی است، خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر اجرا و تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی توسط کارشناسان شهرداری انجام خواهد شد تا به نتایج مطلوبی برسیم.

کد خبر 608207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.