توجه شهرداری یزد به احیای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد گفت: با پیگیری شهرداری یزد مشکل پروژه‌های سرمایه‌گذاری که سال‌ها معطل مانده بود، رفع شد و دوباره آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته روند رسیدگی به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری یزد سرعت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در طول سالیان گذشته متوقف شده بود و هیچ‌گونه عملیات اجرایی در ارتباط با بندهای قراردادی که سال‌ها از انعقاد آن گذشته است، انجام نشده بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در راستای جلساتی که شهرداری یزد با سرمایه‌گذار برقرار کرده است، ابهامات موجود رفع شده است و در حال حاضر شاهد ادامه فعالیت این پروژه‌ها هستیم. طی چهار ماه اخیر شاهد حرکت پرشتابی در این راستا بودیم که می‌تواند در توسعه استان نقش‌آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مسکونی میدان امام علی (ع) از سال ۱۳۸۸ منعقد شده است، اما هیچ‌گونه اقدامی در راستای آن انجام نگرفته بود، اکنون این مشکل رفع و اقدامات لازم شروع شده است.

نیکونژاد اظهار کرد: پارکینگ وسایل حمل‌ونقل سنگین نیز در سال ۹۷ شروع به کار کرد و تا پیش از آغاز این دوره از شورای اسلامی شهر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اکنون در طول یک سال فعالیت شورای اسلامی شهر در دوره ششم و شهرداری به ۷۰ درصد پیشرفت رسیده است.

وی با بیان اینکه پنج پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان با پیگیری شهرداری آغاز به کار کرده است، افزود: درخواست می‌کنم تا تمام سرمایه‌گذارانی که با شهرداری قرارداد دارند، بیش از این سرمایه‌های شهر را معطل نکنند و بر اساس قرارداد، پروژه‌هایی که در دست گرفته‌اند، را پیش ببرند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر یزد خطاب به شهردار، گفت: سرعت و شتاب پروژه‌های سرمایه‌گذاری را افزایش دهید، چرا که با تداوم همت و تلاش زمینه رفع مشکلات پروژه‌ها فراهم می‌شود.

کد خبر 608191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.