انگلیس در فکر تغییر سرمربی/ پوچتینو جایگزین ساوت گیت می‌شود؟

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه ششم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* ارلینگ هالند از جود بلینگهام، هم تیمی سابقش در بوروسیا دورتموند خواسته است تا در منچسترسیتی به او بپیوندد.

* باشگاه الهلال عربستان مدعی شده است که کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد، علاقه مند به پیوستن به آنها در تابستان است.

* ژوزه مورینیو سرمربی رم، "ژورین تیمبر"، که هدف نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد است را به عنوان یک ستاره مورد تشویق قرار داده و می‌خواهد او را به ایتالیا ببرد.

* اتلتیکو مادرید با یک حرکت شوکه کننده برای جذب جرارد پی که، مدافع کهنه کار بارسلونا، که ظاهراً رابطه او با ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم بد شده است، وارد عمل خواهد شد.

* هری مگوایر پس از تساوی دوشنبه شب انگلیس مقابل آلمان، تقریباً دو ساعت در ومبلی ماند تا با سرمربی اش، گرت ساوتگیت، به صورت خصوصی گفتگو کند.

* آرسنال در آستانه دربی شنبه شمال لندن با تاتنهام پس از آخرین دور بازی‌های بین المللی، به آمادگی تعدادی از بازیکنان مصدوم خود، امیدوار شده است.

دیلی میل:

* با ترک تیم چلسی توسط تیری لوران فیزیوتراپ آنها که سابقه‌ای طولانی مدت در جمع آبی‌ها داشت، تغییر بزرگ دیگری در بخش پزشکی تیم لندنی رخ داد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس در نظر دارد در پایان فصل، داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد را جذب کند.

* میکل جان اوبی ستاره سابق چلسی در سن ۳۵ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

سان:

* پس از مصدومیتی که در جریان تساوی ۳-۳ انگلیس مقابل آلمان از ناحیه ران برای هری مگوایر رخ داد، این مدافع قرار است حدود دو هفته از میادین دور باشد.

* لیونل مسی آینده فوتبالی خود را بعد از جام جهانی تعیین خواهد کرد، اما تاکنون هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی نداشته است. گفته می‌شود ژاوی علاقه‌مند به حضور دوباره او در بارسلونا است.

* ادی هرن بوکسور مطرح دنیا اصرار دارد که همچنان با تیم تایسون فیوری برای اجرای مبارزه بین آنتونی جاشوا و جیپسی کینگ کار می‌کند.

تایمز:

* نیوکاسل یونایتد علاقه مند به جذب جیمز مدیسون از لسترسیتی در ژانویه است زیرا آنها به دنبال افزایش خلاقیت و پویایی در خط هافبک تیم خود هستند.

تلگراف:

* درحالی که بحث‌ها بر سر آینده گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس ادامه دارد، مائوریسیو پوچتینو بازی تیم ملی انگلیس مقابل آلمان را در ومبلی از نزدیک تماشا کرد.

دیلی اکسپرس:

* دیوید سیمن، اسطوره تیم ملی انگلیس و آرسنال معتقد است که بن وایت یک بازیکن عالی برای قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعی سه شیرها خواهد بود، علیرغم اینکه از آخرین لیست تیم کنار گذاشته شده است.

* بر اساس گزارش‌ها، آنتونی و جیدون سانچو، مهاجمان منچستریونایتد در حال مبارزه بر سر این هستند که چه کسی پیراهن شماره ۷ را در اولدترافورد بپوشد، البته زمانی که کریستیانو رونالدو در نهایت پیش از فصل آینده باشگاه را ترک کند.

* ایناکی ویلیامز مهاجم اتلتیک بیلبائو تأیید کرد که شانس پیوستن به لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ را در یک انتقال پرسود و کلان رد کرده است

ایونینگ استاندارد:

* گراهام پاتر، سرمربی چلسی، که سه بازیکن خود مانند انگولو کانته، ادوارد مندی و کریستین پولیچ را در اختیار نداشت، حالا که همگی آنها در آستانه بازگشت به تمرینات هستند، خوشحال شد.

منچستر ایونینگ:

* لوک شاو می‌گوید که "پذیرفته" است که چرا توسط اریک تن هاخ کنار گذاشته شده است و قول داده است که در صورت دادن یک فرصت دوباره، به خوبی برای جنگیدن و بازی کردن، آماده باشد.

* کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد، پس از آسیب دیدگی از ناحیه صورت در حین انجام بازی‌های ملی با پرتغال، هر گونه اتفاقی که ممکن است برای دربی آخر هفته آینده برابر منچسترسیتی رخ بدهد که احتمال غیبت او هم وجود دارد را، نادیده گرفت.

* آنتونی می‌گوید اریک تن هاخ از زمانی که آژاکس را ترک کرد و هدایت منچستریونایتد را در اوایل سال برعهده‌گرفته، نحوه آموزش بازیکنان خود را تغییر داده است.

دیلی رکورد:

* لیام فاکس، سرمربی جدید داندی یونایتد فاش کرد که جک رأس مربی اسکاتلندی فعلی ساوتهمپتون یکی از اولین کسانی بود که پس از دریافت این پست به او تبریک گفت.

* گلن کاما را، هافبک رنجرز اعتراف کرد که امیدوار است به یکی از تیم‌های"پنج لیگ معتبر اروپا" برود.

کد خبر 608186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.