ستاره ساحل عاجی چلسی از فوتبال خداحافظی کرد!

جان اوبی میکل روز گذشته (سه‌شنبه) خبر از بازنشستگی خود داد. میراث او در چلسی همیشه در یادها خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جان اوبی میکل روز گذشته _سه‌شنبه پنجم مهرماه_ خبر از بازنشستگی خود داد. زمانی منچستریونایتد به عنوان یک نوجوان فوق‌العاده او را جذب کرد و او انتقال خود از تیم لین نروژی به سمت شیاطین سرخ را اعلام کرد. زمان گذشت و سپس این هافبک دفاعی، نظر خود را تغییر داد و ژوزه مورینیو را به سر الکس فرگوسن ترجیح داد و از آنجایی که چلسی توانست ادعا کند که با نماینده این بازیکن به توافق رسیده است، در نهایت در یک نبرد ۱۴ ماهه برای جذب او، پیروز شد. این هافبک پس از امضا قرارداد با چلسی، ادعا کرده بود که تحت فشار قرار گرفته است تا ابتدا با انتقال به اولدترافورد موافقت کند. آبی‌ها که از جذب او هیجان‌زده بودند، هزینه گزافی را پرداخت کردند. میکل بعداً در این خصوص گفت: "همه اتفاقات مثل یک فیلم بود."

میکل در اینستاگرام خود نوشت: "من به ۲۰ سال گذشته حرفه‌ی خود نگاه می‌کنم و باید بگویم که از همه چیزهایی که توانستم به دست بیاورم و مهم‌تر از آن انسانی که به شکل‌گیری آن کمک کرده است بسیار راضی هستم." همه اینها بدون حمایت بی‌دریغ خانواده، مدیران، باشگاه‌ها، مربیان، ه‌تیمی‌ها و مهم‌تر از همه طرفداران همیشه وفادار من، امکان‌پذیر نبود. شما، حتی در روزهایی که انتظارات شما را برآورده نکردم، از من حمایت کردید. من از شما تشکر می‌کنم.

در حالی که نقل و انتقالات عجیب و غریب، جنبه رنگارنگی به حرفه اوبی میکل داد، بازی درخشان او در زمین نیز به یادگار خواهد ماند. Reliable شاید بهترین کلمه برای توصیف دوران حضورش در چلسی باشد، او همیشه فیکس نبود، اما همیشه آماده بود تا به عنوان یک هافبک دفاعی، به تیمش کمک کند (علی‌رغم اینکه در رده جوانان، در نقش تهاجمی‌تر قرار می‌گرفت.) او همچنین با تیم ملی نیجریه درخشید و مورد تحسین قرار گرفت.

او گفته که می‌تواند در فوتبال باقی بماند و نوشت: "این خداحافظی نیست، این شروع یک سفر دیگر است، فصل دیگری از زندگی من رقم خواهد خورد."

کد خبر 608170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.