سرمربی تیم‌ملی آمریکا: انگلیس حریف ترسناکی است!

سرمربی تیم ملی فوتبال مردان آمریکا اعتراف کرد که انگلیس در جام جهانی حریف "ترسناکی" خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گرگ برهالتر اعتراف کرد که انگلیس در جام جهانی حریف "ترسناک" خواهد بود. برهالتر از ساوتگیت به خاطر کمک به بازیکنانش برای کنترل بهتر بازی و فشار بر حریف، تعریف و تمجید کرد. مربی آمریکا احساس می‌کند که "آزادی بیشتر" سه شیرها در زمین، به برجسته شدن و آشکار شدن استعداد آنها کمک می‌کند.

برهالتر به خبرنگاران گفت: "همه ما قبول داریم که آنها تیمی دارند که می‌تواند جام جهانی را فتح کند." فکر کردن به اینکه چگونه آنها را شکست دهیم ترسناک است. ما به برخی از بازی‌ها نگاه می‌کنیم، به برخی از آسیب‌پذیری‌های آن‌ها نگاه می‌کنیم و سعی می‌کنیم از آن استفاده کنیم."

او در مورد ساوت گیت افزود: "اکنون فکر می‌کنم همه ما قبول داریم که آنها تیمی دارند که می‌تواند جام جهانی را فتح کند، و گرت، به نظر من، کار بزرگی برای کمک به بازیکنان برای مقابله با این فشار انجام داده است و واقعاً به آنها آزادی بازی در زمین می‌دهد و به آنها این ایده را می‌دهد که می‌توانند کشورشان را به شکلی مثبت نمایندگی کنند و کشور را سربلند کنند."

آمریکایی‌ها در گروه B با انگلیس، ولز و ایران هم‌گروه هستند و افتتاحیه مسابقات این تیم، در تاریخ بیست‌ویکم نوامبر و مقابل ولز برنامه‌ریزی شده است.

آمریکا آخرین بازی فیفادی خود را پیش از جام جهانی روز شب گذشته مقابل عربستان سعودی برگزار کرد که با تساوی صفر - صفر متوقف شد.

کد خبر 608167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.