از قتل با ضربات شیشه تا اعتراف یک مرد به ۵ قتل

قتل با ضربات شیشه، قتل هولناک در کارگاه خیاطی، کشف جسد دومین جوان اصفهانی در آبملخ، انفجار مخزن ذوب یک کارخانه‌، موتورسنگین‌های ۲۰ میلیاردی در چالوس و اعتراف یک مرد به ۵ قتل را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز یکشنبه درگیری اراذل و اوباش با یکی از ساکنین محله کمیل تهران منجر به قتل یک جوان شد. بلافاصله بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرد. در بررسی‌ها مشخص شد درگیری بر سر مسائل پیش پا افتاده‌ای از جمله چشم در چشم شدن رخ داده بود.

در جریان درگیری متهم به قتل با شیشه شکسته شده ضرباتی به مقتول وارد کرده بود که خیلی زود کارآگاهان با توجه به شناسایی عامل جنایت خیلی زود و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل جوان را دستگیر کردند. بنا بر این گزارش، تحقیقات در خصوص این پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

قتل هولناک در کارگاه خیاطی

رسیدگی به پرونده قتل کارگر جوان کارگاه خیاطی واقع در خیابان خیام روز یکشنبه در دستور کار بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مقتول در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران جان باخته است. به این ترتیب متهم به قتل شناسایی و دستگیر شد، به قتل همکار خود اعتراف کرد.

متهم گفت: از مدتی قبل به دلیل اختلافاتی که در جریان کار با مقتول پیدا کرده بودم با هم درگیری داشتیم. روز حادثه مجدداً با هم بحثمان شد و باهم گلاویز شدیم. سپس من گردن او را با یک دست گرفته و فشار دادم که یک دفعه او روی زمین افتاد.

در حالی که به نظر می‌رسد علت تامه فوت شکستگی گردن است با دستور باز پرس پرونده جسد برای معاینات دقیق به پزشکی قانونی منتقل شد. بنابراین گزارش متهم جهت تحقیقات تکمیلی به مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحویل داده شد.

کشف جسد دومین جوان اصفهانی در آبملخ

محمدعلی داودی رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم اظهار کرد: با کمک نیروهای محلی پیکر دومین جوان غرق شده در آبملخ که به انتهای رودخانه آبملخ و در محلی صعب‌العبور رفته بود پیدا شد و به کمک نیروهای امدادی انتقال یافت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی نجاتگران هلال احمر جسد این جوان بعد از یک عملیات ۴۸ ساعته سخت و طاقت‌فرسا از منطقه سنگویل در پایین دست تخت سلیمان آبملخ به مکان امن منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم تصریح کرد: با کمک نیروهای محلی و ۲۰ نفر از نیروهای پایگاه امداد و نجات کوهستان شهید ظاهری پادنا و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم، جسد این جوان را از مسیر آبی رودخانه از پرتگاه‌ها و آبشارها با تمام سختی به بالادست منتقل کردند و با هماهنگی نیروی انتظامی به خانواده این جوان تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه گردشگری آبملخ با وجود زیبایی که دارد منطقه‌ای بسیار خطرناک است که هر ساله گردشگران زیادی در این منطقه بر اثر بی‌احتیاطی جان خود را از دست می‌دهند.

انفجار مخزن ذوب یک کارخانه‌

سجاد رستمی مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: مخزن ذوب یکی از کارخانه‌های ذوب و ریخته‌گری شهرستان بروجن منفجر شد. آتش سوزی ناشی از این حادثه در کمتر از یک ساعت با تلاش مأموران آتش نشانی شهرستان بروجن خاموش شد. این حادثه خسارت جانی نداشت و میزان خسارت مالی و علت آن درحال بررسی است.

موتورسنگین‌های ۲۰ میلیاردی در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و درپی کسب خبری مبنی بر تردد سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق در آزاده راه شهرستان چالوس و اجرای حرکات نمایشی و خطرناک موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی موفق شدند سه دستگاه موتور سنگین فاقد مدارک غیرمجاز و قاچاق را توقیف کنند. موتورسیکلت‌های توقیفی فاقد هرگونه مدارک بوده است و به پارکینگ منتقل و راکبان آن همه اهل وسا کن استان تهران بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ارزش ریالی موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه تردد و فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اعتراف یک مرد به ۵ قتل

روز گذشته فردی با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران به پنج فقره قتل عمدی اقرار کرد. این مرد میانسال در اعترافات خود اظهار کرد: از مدتی قبل با عده‌ای از آشنایان خود اختلاف پیدا کردم و از آنها کینه به دل گرفتم. برای همین آنها را به قتل رسانده و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی رها کردم.

بنا بر اعترافات این فرد، با دستور بازپرس کشیک قتل تهران تفحص برای کشف اجساد آغاز شد اما با توجه به گفته‌های تناقض‌گویی‌های متهم احتمال می‌رود که او به نوعی اختلال روحی دچار بوده و اعترافات او بر مبنای حقیقت نباشد. بنا بر این گزارش، تحقیقات برای صحت حرف‌های این مرد در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 608127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.