افتتاح جام به‌دست توپخانه ازبکستان/ تاجیکستان به‌سختی از سد بحرین گذشت

جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با انجام دو بازی در گروه نخست آغاز شد که تیم‌های ملی ازبکستان و تاجیکستان برابر ترکمنستان و بحرین به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ ظهر امروز در سالن سعد عبدالله به طور رسمی آغاز شد تا شاهد ماجراجویی ۱۶ تیم در طول دو هفته برای فتح جام قهرمانی باشیم.

پیش از ظهر امروز دو بازی در گروه نخست انجام گرفت که نتایج آن به شرح زیر است:

ازبکستان ۸ - ترکمنستان صفر

در نخستین دیدار که به‌نوعی بازی افتتاحیه به‌حساب می‌آمد، تیم‌ملی ازبکستان از ساعت ۱۱ ظهر به‌وقت محلی در مقابل تیم‌ملی ترکمنستان قرار گرفت و با هشت گل حریف خود را گلباران کرد.

ازبک‌ها در نیمه‌اول با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفتند و در نیمه‌دوم با زدن پنج گل دیگر به برتری پرگل هشت بر صفر دست یافتند.

گل‌های تیم‌ملی ازبکستان را داورون چوریف - مشرب عدیلوف - اختیار روپیف (دو بار) - البک تولکینوف - دلشاد رحمتوف - اکبر عثمونوف و شخرام فخرالدینوف به‌ثمر رساندند.

بحرین ۳ - تاجیکستان ۴

در دومین بازی از گروه نخست رقابت‌های جام ملت‌ها، تیم‌های ملی بحرین و تاجیکستان از ساعت ۱۴ در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تاجیکستان با اختلاف یک‌گل از سد بحرین گذشت.

در نیمه‌نخست دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند ولی در نیمه‌دوم تاجیک‌ها با برتری محسوس توانستند با پیروزی چهار بر سه تورنمنت را آغاز کنند.

عمار مهدی - احمد عنتر و جاسم عنان برای تیم‌ملی بحرین گلزنی کردند. گل‌های تیم‌ملی تاجیکستان را نیز امید کوزیف - ساردوروف (دو بار) و یوروف وارد دروازه بحرین کردند.

کد خبر 608111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.