حریف تدارکاتی ایران با ارزش ۱۰ هزار میلیاردی!

تیم‌ملی سنگال در شرایطی مقابل تیم‌ملی ایران قرار خواهد گرفت که با ارزش ۱۰ هزار میلیاردی هفدهمین تیم‌ملی گران‌قیمت جهان به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان امروز ساعت ۱۸ در اتریش دیداری تدارکاتی را مقابل تیم‌ملی سنگال برگزار خواهد کرد؛ ملی‌پوشان ایران پس از پیروزی یک بر صفر در مقابل اروگوئه با ستاره‌هایش، باید در مقابل قهرمان آفریقا قرار بگیرد که ستاره‌های نام‌دار و بزرگی دارد.

سنگالی‌ها که در ترکیب خودشان بازیکنان شاخص بسیاری چون سادیو مانه، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی و ادریسا گی را دارند، در سایت ترانسفرمارکت به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری مالی تیم‌ها و بازیکنان فوتبال، حدود ۳۰۷ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

سادیو مانه با ۶۰ میلیون یورو به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن سنگال شناخته می‌شود و بعد از او، کالیدو کولیبالی مدافع بلندقامت آبی‌های انگلیس با ۳۵ و ادوارد مندی دروازه‌بان چلسی با ۳۲ میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند. اسماعیل سار، ابدو دیالو، موسی نیاخاته، پاپ گی و دیاته نیز سایر بازیکنان گران‌قیمت سنگال به‌شمار می‌روند.

تیم‌ملی سنگال درحالی به‌عنوان هفدهمین تیم‌ملی گران‌قیمت دنیا و دومین تیم‌ملی قاره آفریقا با ارزشی نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد شناخته می‌شود که در سایت ترانسفرمارکت، تیم‌ملی ایران با ارزش تقریبی ۷۲ میلیون یورو، در رده ۵۵ این فهرست قرار دارد.

کد خبر 608102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.