ضرورت رفع کمبود مراکز نوآوری و فناوری در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه‌ای را برای ایجاد و تأسیس سازمان فناوری‌های نوین به تصویب رساند که به موضوعات خلاقانه می‌پردازد، لازم است بدانیم با کمبود مراکز نوآوری و فناوری مواجه هستیم.

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: یکی از زیباترین روزهای عمر هر دانش‌آموزی دوران تحصیل است، چرا که با آغاز سال تحصیلی جدید گامی دیگر جهت پیشرفت جامعه برمی‌داریم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان ضرورت دارد بدانند که چه جایگاه مهم و حساسی دارند، چرا که آینده‌سازان کشور هستند و زمانی آینده بهتر ساخته می‌شود که از علم و دانش روز استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آموزش غیرحضوری و مجازی در دوران شیوع کرونا، تصریح کرد: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مدارس غیرحضوری شده بود که چالش‌هایی از جمله کاهش سطح کیفی آموزش را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: اکنون شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در سنگرهای علم و دانش هستیم که اتفاق خوشحال‌کننده‌ای است، ویروس کرونا مشکلات زیادی را ایجاد کرد اما سبب شد تا دانش‌آموزان با روش‌های نوین آموزشی و تکنولوژی آشنا شوند و تحصیل کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: دنیای کنونی عصر دانش و تکنولوژی است و علم آموزان هر چه بیشتر باید با آنها آشنا شوند و البته در راه درست از آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در این زمینه شورای اسلامی شهر تهران در این دوره مصوبه‌ای را برای ایجاد و تأسیس سازمان فناوری‌های نوین به تصویب رساند که به موضوعات خلاقانه می‌پردازد، لازم است بدانیم با کمبود مراکز نوآوری و فناوری مواجه هستیم و باید زمینه آشنایی و دسترسی هر چه بیشتر دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با حوزه نوآوری و خلاقیت را فراهم کنیم.

کد خبر 608051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.