تیم هندبال گیتی‌پسند ۶ بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان جهت حضور پرقدرت در سوپرلیگ کشور، پس از توافقات نهایی با شش‌بازیکن قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان که با تصمیم فدراسیون هندبال به‌عنوان سومین تیم راه‌یافته از لیگ دسته‌اول در سوپر لیگ فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کشور حضور خواهد داشت و یکی از چهار نماینده هندبال استان اصفهان در لیگ‌برتر به‌شمار می‌رود، این روزها خودش را برای حضوری مؤثر و قدرتمند در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

از همین‌رو، صبح امروز_دوشنبه چهارم مهرماه_ شش بازیکن هندبالیست (علی صادقانی، جواد صادقی، محمد پیمان‌فر، محمد قاسمی، عارف رافت‌نیا و مبین آبیار) با حضور در ساختمان باشگاه گیتی‌پسند و پس از انجام توافقات نهایی، به تیم هندبال گیتی‌پسند پیوستند.

علی صادقانی سابقه حضور در تیم‌ملی جوانان، بازی برای باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن و همچنین قهرمانی همراه تیم‌ملی هندبال‌ساحلی در مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارد.

جواد صادقی با تجربه بازی در تیم‌های سپاهان‌نوین و کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی با سپاهان، قهرمانی در آسیا همراه با تیم‌ملی هندبال‌ساحلی و همچنین سابقه انتخاب به‌عنوان پنج گلر برتر هندبال‌ساحلی مسابقات جهانی؛ فصل آینده در گیتی‌پسند توپ خواهد زد.

محمد پیمان‌فر که فصل گذشته همراه گیتی‌پسند بود و تجربه صعود به لیگ‌برتر و حضور در تیم ثامن مشهد را نیز دارد، دیگر بازیکن فصل آینده گیتیزن‌ها خواهد بود؛ او همچنین پیش‌تر به تیم‌ملی هندبال نیز دعوت شده است.

محمد قاسمی بازیکن اسبق سپاهان‌نوین که پیراهن تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان را بر تن کرده بازیکن جدید گیتی‌پسندی‌ها است.

عارف رأفت‌نیا ملی‌پوش تیم‌ملی جوانان که فصل گذشته همراه گیتی‌پسند در لیگ دسته‌اول حضور داشت با امضای قراردادی فصل آینده نیز در این تیم بازی می‌کند.

مبین آبیار بازیکن اسبق تیم‌های جوانان ذوب‌آهن، تیم ذغال‌سنگ طبس و فرازبام دهدشت که از فصل گذشته در گیتی‌پسند بوده است، در سوپر لیگ نیز نماینده اصفهان را همراهی خواهد کرد.

کد خبر 607978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.