اعتراف میلانی‌ها به احتمال فروش ستاره خود به چلسی!

رافائل لیائو در تابستان با چلسی در ارتباط بود و پائولو مالدینی، مدیر آث میلان اعتراف کرد که پیشنهادهایی برای این مهاجم ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائل لیائو در تابستان به شدت با چلسی در ارتباط بود و پائولو مالدینی، مدیر آث میلان اعتراف کرد که پیشنهادهایی برای این مهاجم ارائه شده است.

پس از کمک به روسونری برای کسب قهرمانی در سری آ در فصل گذشته، علاقه بزرگان اروپا به مهاجم ۲۳ ساله افزایش یافت، که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ تواتست ۱۴ گل به ثمر برساند. گفته می‌شود که سران حاضر در استمفوردبریج نسبت به جذب او علاقه نشان داده‌اند، و مالدینی اذعان می‌کند که علی‌رغم اینکه باشگاه در حال حاضر از قبول پیشنهادها جلوگیری می‌کند، هر بازیکنی در عصر مدرن، بهای خاص خود را دارد.

مالدینی، اسطوره میلان، که اکنون در ورزشگاه سن سیرو مدیر ورزشی است، در جشنواره ورزشی ترنتو به خبرنگاران گفت: " می‌خواهید بدانید که آیا پیشنهادات لیائو و تئو هرناندز را رد کرده‌ام؟ به برخی از آنها گفتم که حتی حاضر به مذاکره نیستیم.

"مشکل این است که آنها دوباره پس از مدتی بر می‌گردند و بعد شما باید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید. در زمینه پایداری باشگاه، تکرار می‌کنم که حساب‌های ما مرتب است و نیازی به فروش کسی نداریم. ما می‌خواهیم قوی‌ترین بازیکنان را حفظ کنیم، اما باید این را هم بگویم که بازیکن غیرقابل انتقالی هم وجود ندارد."

در حالی که میلان می‌توانست در آخرین پنجره نقل و انتقالاتی ببیند که لبائو در حال آماده شدن برای جدایی است او اما در تیم ماند، آنها نتوانسته‌اند قرارداد جدیدی را به ستاره خود پیشنهاد دهند و قرارداد فعلی لیائو تا سال ۲۰۲۴ معتبر است. مالدینی همچنین در مورد ثروتی که تیم‌های انگلیس در اختیار دارند، گفت: "تیم پایین رده لیگ برتر بودجه بیشتری نسبت به ما (میلان) دارد، این شکاف اکنون مشخص و مشهود است."

ملی پوش پرتغالی که امیدوار است اواخر امسال در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان یک ستاره حضور داشته باشد، در این فصل در هشت بازی، سه گل به ثمر رسانده است و همچنان نگاه‌های تحسین برانگیز را در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه، به خود جلب می‌کند.

کد خبر 607945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.