احداث پارک گسکر محله تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

شهردار رودسر گفت: عملیات احداث پارک محله‌ای گسکر محله این شهر تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور رفاه شهروندان، پارک محله‌ای به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در گسکر محله شهر رودسر با حفظ درختان (توسکا) بومی منطقه و به حالت جنگلی با بودجه‌ای حدود ۲۵ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: در طراحی پارک گسکر محله امکاناتی ازجمله مبلمان شهری، چهار سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان، چراغ روشنایی، فضای بازی کودکان، ست‌های ورزشی پیش بینی شده و عملیات احداث این پارک تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار رودسر با بیان اینکه این شهر از داشتن پارک‌های مناسب محروم است، بنابراین توسعه فضای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: طراحی و احداث پارک «بهارنارنج» به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع با امکاناتی ازجمله مبلمان شهری، سرویس بهداشتی، چراغ روشنایی، فضای بازی کودکان، میزهای بازی شطرنج و پینگ‌پنگ با اعتباری حدود ۲۲ میلیارد ریال از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شد و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

صفایی تصریح کرد: در سال جاری، طرح توسعه پارک ملت با ایجاد امکاناتی ازجمله فضای بازی کودکان و ایجاد پیاده راه در حاشیه پارک در برنامه و دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 607892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.