۴۰ سرویس‌بهداشتی سیار در بوستان‌های مشهد جانمایی شد

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید به صورت سیار در بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز پرتردد شهر، جانمایی شده است.

سیدعلی‌اکبر انتظام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر، بیش از ۱۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی بوستان‌های هسته مرکزی شهر فعال شده است و علاوه بر این سرویس‌ها، بیش از ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید نیز به صورت سیار در بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز پرتردد شهر، جانمایی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و به‌منظور ارتقای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی در این ایام ۱۵۰ نفر از باغبانان مشهدی به صورت ویژه با حضور در هسته مرکزی شهر با انجام فعالیت‌هایی همچون نظافت و شست‌وشوی سرویس‌های بهداشتی، در کنار پاکبانان مشهد مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود و سایر باغبانان نیز در سطح شهر علاوه بر انجام اقدامات حفاظت و نگهداری فضای سبز، به نظافت ویژه معابر بوستان‌های زائرپذیر و پرتردد شهری می‌پردازند.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در راستای کمک به پاکبانان، بیش از چهار هزار نفر باغبان مشهد در ایام پایانی ماه صفر در آماده‌باش به سر می‌برند.

کد خبر 607891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.