درخواست مهم فدراسیون فوتبال آرژانتین از تیم‌های لیگ برتر انگلیس!

روزنامه‌های ورزشی امروز _دوشنبه چهارم مهرماه_ کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* پس از شایعه‌هایی مبنی بر یک انتقال احتمالی، حالا گفته شده دوسان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس در ماه ژانویه به آرسنال نمی‌پیوندد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد قصد دارد قرارداد مارکوس راشفورد را به مدت ۱۲ ماه دیگر تمدید کند.

* بنا بر گزارش‌ها، آرسنال پس از شناسایی وینگر ویارئال به عنوان جایگزین احتمالی میخایلو مودریک، که قصد جدایی دارد، باید با سه رقیب لیگ برتری برای جذب الکس بائنا مبارزه کند.

دیلی میل:

* آرژانتین قرار است از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس بخواهد که بازیکنان آرژانتینی خود را در آخرین بازی قبل از جام جهانی به میدان نفرستند.

* انتظار می‌رود که تونی کروس، هافبک رئال مادرید، قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند.

* پل پوگبا در دوران نقاهت پس از عمل جراحی زانو، از برنامه قبلی خود جلوتر است و امیدوار است ماه آینده برای یوونتوس بازی کند زیرا به دنبال حفظ شانس خود برای حضور در تیم ملی فرانسه برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

دیلی اکسپرس:

* مویسس کایسدو از منچستریونایتد نسبت به انتقال چلسی یا لیورپول استقبال بیشتری کرده است.

دیلی استار:

* ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس، یک باشگاه فوتبال در زادگاهش ساحل عاج خریده است و به گفته برادرش، قصد دارد آنها را به بالاترین سطح کشور برساند.

* بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در دوره قرنطینه ناشی از ویروس کرونا با افسردگی مبارزه کرده است.

دیلی میرر:

* لوئیس فن خال آمادگی فرنکی دی یونگ را قبل از جام جهانی قطر زیر سوال برد، اتفاقی که ممکن است اریک تن هاخ را نگران کند و او از خرید ستاره بارسلونا دست بکشد.

* فدریکو والورده ستاره رئال مادرید در برنابئو به یکی از برترین هافبک‌های اروپا تبدیل شده است، این درحالی است که او در نوجوانی با آرسنال پیش قرارداد امضا کرده بود.

اتلتیک:

* نمانیا ماتیچ در دفاع از هم تیمی سابق منچستریونایتد هری مگوایر صحبت کرد و انتقاد رسانه‌های اجتماعی از ملی‌پوش انگلیسی را "یک فاجعه" توصیف کرد.

دیلی رکورد:

* اسکات آرفیلد، هافبک میانی تیم ملی کانادا، پیامی به عنوان «هرگز نگو، هرگز نگو» به کانادا در مورد بازنشستگی از تیم ملی کشورش، ارسال کرده است.

* لی والاس مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسکاتلند در ۳۵ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و پس از ۱۸ سال فعالیت حرفه‌ای، کفش‌های خود را آویخت.

سان اسکاتلند:

* لیل آبادا، ستاره سلتیک، گمانه زنی‌ها مبنی بر انتقال احتمالی او به لیگ برتر را رد کرد.

* رئو هااته، ستاره سلتیک، پس از کنار گذاشته شدنش از تیم ژاپن برای بازی دوستانه مقابل آمریکا، با ناامیدی این تصمیم را پذیرفت.

کد خبر 607886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.