اعلام آرای کمیته وضعیت/خانزاده تراکتور را محکوم کرد

کمیته وضعیت فدراسیون آرای جدید خود را درخصوص پرونده‌های مطرح شده اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای کمیته وضعیت صادر شد که به شرح زیر است:

«* با توجه به شکایت محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور، کمیته وضعیت با پذیرش دعوی خواهان، محمدرضا خانزاده را بازیکن آزاد و فاقد قرارداد اعلام می‌نماید که می‌تواند بر اساس تبصره ذیل ماده ۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ در خارج از دو دوره زمانی قبل و نیم فصل نقل و انتقالات ثبت شود.

* در پی شکایت حسین دشتی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۷ میلیون و ۲۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۹۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت عبدالمجید طباطبایی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۴ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۷۲ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت پیمان قنبری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۳۵۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۴۸ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمدصادق پاک‌مقدم از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۸۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۹۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت مسعود پالیزان از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به مبلغ ۲۳۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ ۳۰۶ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه شاهین شهرداری بوشهر محکوم شد.»

کد خبر 607883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.