مسیرگشایی تبریز با ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است

شهردار تبریز گفت: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار، دو پروژه بزرگ مسیرگشایی با اعتبار 1200 میلیارد تومان در این کلان‌شهر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه مسیر گشایی خیابان شهید «بی‌مثل» تبریز، اظهار کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی که اغلب دچار رکود بودند، چهره مناطق کم‌برخوردار را دگرگون می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت پروژه‌های مسیر گشایی در کاهش محرومیت محلات کم‌برخوردار، مدیریت شهری تبریز با همراهی شورای اسلامی شهر چند پروژه مسیر گشایی را در مناطق ده‌گانه در دست اجرا دارد، تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه بزرگ مسیر گشایی از نظر حجم ریالی و میزان تملک املاک شامل پروژه ۴۵ متری انقلاب و باند کندرو جنوبی جاده تهران در دست اجرا است.

شهردار تبریز ادامه داد: برای پروژه مسیر گشایی ۴۵ متری انقلاب، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و هر روز با تملک و تخریب واحدهای واقع در مسیر، این پروژه طبق زمان‌بندی پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: پروژه مسیر گشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران نیز که نقش مهمی در مبلمان و چهره ورودی شرق تبریز به عنوان مهم‌ترین ورودی شهر دارد، بر اساس زمان‌بندی مشخص اجرا می‌شود.

هوشیار با اشاره به اجرای پروژه‌های مسیر گشایی مختلف در مناطق ده‌گانه، گفت: در حال حاضر در مناطق مختلف تبریز پروژه‌های مسیر گشایی در دست اجرا است که اغلب آنها در ردیف پروژه‌های راکد و غیرفعال قرار داشت که در دوره فعلی مدیریت شهری و با همراهی شورای اسلامی شهر، فعال‌سازی شده است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

هوشیار، افزود: پروژه مسیر گشایی شهید «بی‌مثل» در منطقه ۴ نیز از جمله این پروژه‌های راکد بود که توسط این منطقه دوباره فعال‌سازی شده و در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: مسیر گشایی این خیابان به طول ۶۳۵ متر و عرض ۱۸ متر با هزینه تملک بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا بوده و تملک، تخریب و آزادسازی سه واحد مسکونی واقع در این مسیر انجام شد.

کد خبر 607864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.