بررسی لیست و ترکیب انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس چه کسانی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، انگلیس قرار است هفتمین جام جهانی متوالی خود را تجربه کند و برای اولین بار از زمان قهرمانی خود در سال ۱۹۶۶ به دنبال قهرمانی خواهد بود. گرت ساوتگیت، فوتبالیست‌های با استعدادی را جهت انتخاب برای تیمش در جام جهانی در اختیار دارد، اما عملکرد ضعیف آن‌ها در لیگ ملت‌ها بدون شک سرمربی انگلیس را تا حدودی نگران خواهد کرد. سه شیرها در گروه B با آمریکا، ولز و ایران هم‌گروه شده‌اند و شانس خود را برای صعود بدون مشکل به مرحله حذفی، بسیار بالا می‌دانند. حریفان متفاوتی منتظر مرحله یک شانزدهم نهایی خواهند بود، با این حال، تیم‌هایی مانند برزیل، فرانسه، آرژانتین و اسپانیا در میان دیگران، همگی تیم‌های قدرتمندی هستند و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند.

بررسی لیست و ترکیب انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دروازه‌بان‌ها

جردن پیکفورد بازیکن اورتون بدون شک در پرواز به قطر، به عنوان دروازه‌بان اول گرت ساوتگیت در دروازه انگلیس خواهد بود. نیک پوپ از نیوکاسل یونایتد و آرون رمزدیل نیز امیدوارند قبل از شروع جام جهانی برای رقابت با پیکفورد مبارزه کنند و باید در ترکیب ۲۶ نفره حضور داشته باشند. اگر ساوتگیت چهار دروازه‌بان را انتخاب کند، دین هندرسون، بازیکن سابق منچستریونایتد، ممکن است شانس خود را برای رسیدن به ترکیب تیم امتحان کند، در حالی که سم جانستون و فریزر فورستر نیز هنوز کاملاً از نظر مربی خارج نشده‌اند.

مدافعان

کایل واکر، اریک دایر و جان استونز احتمالاً جزو اولین نام‌های ساوت گیت برای حضور در لیست مدافعان برای جام جهانی خواهند بود. هری مگوایر و ترنت الکساندر-آرنولد به طرز عجیبی در این فصل تاکنون با مشکل مواجه شده‌اند، اما به دلیل تجربه مگوایر و خلاقیت ترنت در جناح راست، حذف آنها از لیست، بعید است. بازیکنان دیگری مانند ریس جیمز، کایران تریپر و بن چیلول هستند که انتظار حضور در لیست تیم ملی را دارند. برای بازیکنانی مانند بن وایت، لوک شاو، کانر کودی و تایرون مینگز، چند هفته آینده و تلاش آنها برای متقاعد کردن ساوت گیت بسیار مهم خواهد بود.

بررسی لیست و ترکیب انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

هافبک‌ها

انگلیس خط هافبک جوان و با استعدادی دارد که شامل میسون ماونت، دکلن رایس و جود بلینگهام می‌شود، در حالی که جردن هندرسون یک فرد باتجربه است که باید گزینه مهمی برای سرمربی انگلیس باشد. کالوین فیلیپس در حال ریکاوری پس از مصدومیت است و در منچسترسیتی بازی زیادی نکرده است، که این، شانس او را برای قرار گرفتن در لیست سه شیرها کم خواهد کرد. کانر گالاگر از چلسی، هاروی الیوت از لیورپول و امیل اسمیت رو از آرسنال همگی شگفتی‌ها و سورپرایزهای احتمالی لیست انگلیس هستند.

مهاجمان

در مورد جایگاه رحیم استرلینگ، هری کین، بوکایو ساکا و فیل فودن در ترکیب ۲۶ نفره هیچ شکی وجود ندارد. با این حال، ساوت‌گیت برای پر کردن جایگاه‌های باقی‌مانده در خط حمله، باید حسابی فکر کند.

خلاقیت جک گریلیش در کناره‌ها باید مورد توجهقرارگیرد، در حالی که دو بازیکن منچستریونایتد مارکوس راشفورد و جیدون سانچو نیز ممکن است در لیست حضور داشته باشند. بعید است که جارود بوون و ایوان تونی برای رسیدن به لیست تیم شانس بالایی داشته باشند، اما آنها همچنان شانس دارند. بهترین ترکیب یازده نفره انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ جردن پیکفورد آماده قرار گرفتن در چهارچوب دروازه است.

بررسی لیست و ترکیب انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

چهار بازیکن خط دفاعی، بن چیلول، جان استونز، اریک دایر و ریس جیمز خواهد بود. دکلن رایس و جردن هندرسون می‌توانند پشت سر سه بازیکن هجومی مانند میسون مانت، فیل فودن و رحیم استرلینگ، به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کنند. هری کین که تنها چند گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ انگلیس فاصله دارد، تک فوروارد خط حمله خواهد بود.

تیم ملی انگلیس با س یستم ۱-۳-۲-۴، پیکفوردجیمز، استونز، دایر، چیلول. رایس، هندرسون؛ فودن، کوه، استرلینگ، کین را در ترکیب خواهد گذاشت.

کد خبر 607847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.