تولیدات در حوزه کشاورزی و صنعت دانش‌بنیان می‌شود

فرصتی مناسب جهت بازاریابی و فروش محصولات ایران‌ساخت با برپایی نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان‌سازی تولید در حوزه کشاورزی و صنعت به وجود آمده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، با توجه به پتانسیل‌های بالای استان قزوین و با هدف رفع نیازهای فناورانه، نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان‌سازی تولید در استان قزوین برگزار می‌شود.

شرکت در این نمایشگاه، استان قزوین که یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور با بیش از سه هزار واحد صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ظرفیت‌های بی‌شمار کشاورزی است برای شرکت‌های دارای محصولات نوآورانه، فناورانه و دانش‌بنیان، بازاری جدی و فرصتی مناسب جهت بازاریابی و فروش محصولات و کمک به رفع معضلات تولید است.

دعوت از بازار هدف مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه توسط دستگاه‌های متولی علم و فناوری استان، حمایت ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته‌های تبلیغاتی ویژه، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی با مشاورین کشور و دیدارهای صادراتی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی دانش‌بنیان‌سازی تولید در حوزه کشاورزی و صنعت، از شنبه _شانزدهم مهرماه_ لغایت _ پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا یکشنبه _دهم مهرماه_ مهلت ثبت‌نام و رزرو غرفه دارند.

لینک ثبت‌نام

کد خبر 607829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.