خدمت‌رسانی ویژه اتوبوس‌های کوچک به آینده‌سازان کشور

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: اتوبوس‌های کوچک اصفهان در معابر کم‌عرض و کم مسافر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در ابتدای مهرماه با توجه به اهمیت سرویس‌دهی به دانش‌آموزان و در راستای کاهش ترافیک معابر شهری، بیشتر خدمت‌رسانی این اتوبوس‌ها به آینده‌سازان کشور انجام می‌شود.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کوچک در دستور کار مدیریت شهری اصفهان است و با پیگیری‌های انجام شده، قرارداد خرید آن در نیمه نخست سال جاری منعقد شد.

وی ادامه داد: ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک به ترتیب با تحویل ۲۵ و ۲۸ دستگاه تا پیش از آغاز سال تحصیلی تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان شد، همچنین هوشمندسازی آن نیز انجام شد و در حال سرویس‌دهی است.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس‌های کوچک این شرکت به‌صورت فوق‌العاده در حال سرویس‌دهی به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها در معابر کم‌عرض و کم مسافر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در ابتدای مهرماه با توجه به اهمیت سرویس‌دهی به دانش‌آموزان و در راستای کاهش ترافیک معابر شهری، بیشتر خدمت‌رسانی این اتوبوس‌ها به آینده‌سازان کشور انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به مفاد قرارداد، مابقی اتوبوس‌های کوچک تا پایان سال جاری تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خواهد شد و پس از انجام اقدامات هوشمندسازی، در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 607818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.