هزینه‌کرد ۱,۱۸۰ میلیارد ریالی در طرح‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی

معاون فنی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی یزد گفت: هزینه‌کرد امسال نسبت به شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۱۰ درصد رشد داشته و اولویت برنامه‌های معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، تکمیل زیرساخت‌های ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طیبه سلیمی صبح امروز _دوشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۱_ در ابتدای تور صنعتی یزد اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال حدود یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در برای ایجاد زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که بیشتر طرح‌ها در بخش شبکه برق، راهسازی و مخزن زمینی بوده است.

وی ادامه داد: صرف بیشترین اعتبار به ترتیب در شهرک‌های صنعتی فولاد، یزدمهر، میبد ۲، صدوق و منطقه ویژه اقتصادی یزد بوده که بنا به اولویت برنامه‌های در حال اجرا و طراح‌های نیمه‌تمام، برای هرکدام از شهرک‌ها اعتبار تخصیص داده شده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی یزد افزود: هزینه‌کرد امسال نسبت به شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۱۰ درصد رشد داشته و اولویت برنامه‌های معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، تکمیل زیرساخت‌های ضروری است.

سلیمی خاطرنشان کرد: این اولویت‌ها بر اساس پایش توسعه شهرک‌ها، تقاضاهای موجود و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شرکت، مشخص می‌شود.

وی گفت: بزرگترین پروژه پیش روی معاونت فنی، ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد است که با جذب ۵۵ میلیارد ریال تاکنون، بخشی از تجهیزات آن خریداری شده است و در مرحله ارزیابی پیمانکاران قرار دارد.

کد خبر 607796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.