مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۳ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل پسر نوجوان در درگیری، واژگونی نیسان در محور کاشان با ۸ مصدوم، اطلاعیه سپاه از عملیات انهدام مواضع گروهک‌های تروریستی، ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل سمی و مرد شیشه‌ای خانه همسایه‌اش را در شهرک غرب به آتش کشید را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه سوم مهرماه_ به شرح ذیل است:

پسری که در جریان درگیری نوجوانی را در مهرشهر کرج به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور دستگیر شد. چند روز پیش مأموران پلیس کرج در جریان درگیری خونینی در یکی از پارک‌های مهرشهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. درگیری میان پسری جوان و پسری نوجوان صورت گرفته و در جریان آن پسر نوجوان با ضربه چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل گریخته بود.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی و فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن هشت نفر درپی واژگونی یک خودروی نیسان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

این درگیری نهم مرداد امسال رخ داد. آن روز مأموران پلیس که در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در روستایی در شمال‌غرب تهران قرار گرفته بودند راهی آنجا شدند. آنها دریافتند که در جریان این درگیری مردی با ضربات چاقو زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی و فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن شش نفر درپی تصادف دو خودرو در محور اردستان_نائین، خبر داد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از آغاز عملیات یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه‌های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده‌اند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

زلزله ۴.۳ ریشتری بخش‌هایی از استان کرمان را لرزاند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مراجعه ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به مراکز درمانی استان، گفت: تاکنون سه نفر فوت کرده‌اند و حال تعدادی از افراد مراجعه کننده وخیم است.

بیشتر بخوانید

ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه سال جاری، وقوع آتش‌سوزی مشکوکی در یک ساختمان در خیابان علامه جنوبی محله شهرک غرب از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، امدادگران اورژانس، مأموران آتش‌نشانی شهرداری تهران و تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با هماهنگی تلفنی با بازپرس کشیک دادسرای ناحیه دو راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با تشریح دو حادثه ترافیکی در استان اصفهان از مصدوم شدن شش نفر و فوت یک نفر، خبر داد.

بیشتر بخوانید

زلزله‌ای به قدرت ۵.۱ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین در استان هرمزگان حوالی بخش «تخت» را لرزاند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن شش نفر درپی واژگونی خودروی سواری پراید، خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هفت نفر درپی تصادف دو خودروی سواری در نطنز، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 607776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.