دفاع همه‌جانبه پورتویی‌ها از طارمی/ تا ابد همراه مهدی هستیم!

حواشی اخیری که به‌خاطر نحوه بازی مهدی طارمی در زمین مسابقه برای مهاجم پورتو رقم خورده باعث شده تا اعضای این باشگاه پرتغالی حمایت همه‌جانبه‌شان از مهاجم ایرانی را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فوتبال پورتوی پرتغال دو هفته گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر پرتغال در مقابل استوریل‌پرایا قرار گرفت و با گل دقیقه ۹۹ مهدی طارمی از روی نقطه‌پنالتی از شکست گریخت و به تساوی یک بر یک رضایت داد. پس از پایان بازی، مهدی طارمی برای انجام گفت‌وگوی تلویزیونی در کنار زمین مقابل دوربین شبکه Sport TV ایستاد و با سوالی شوکه‌کننده و جنجالی مواجه شد. گزارشگر این شبکه از طارمی درباره تلاش او برای شبیه‌سازی و گرفتن پنالتی سوالی پرسید و طارمی هم با اشاره به اتفاقات بازی با اتلتیکومادرید، در نهایت مصاحبه را نیمه‌تمام گذاشت.

این موضع‌گیری در قبال مهدی طارمی که به‌نظر می‌رسد با قصد و هدف صورت گرفته بود حمایت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را از مهاجم ایرانی تیمش به‌دنبال داشت و او هم از صحبت با شبکه ورزشی خودداری کرد. همچنین «فرانسیسکو جی مارکز» مدیر ارتباطات باشگاه پورتو نیز با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن سوال خبرنگار پرتغالی از طارمی نوشت: رفتار خبرنگار اسپورت تی‌وی در پرسش از طارمی شرم‌آور است. این افراد شجاع هرگز در زندگی خود از لیسبونی‌ها سوال سختی نمی‌پرسند. سرجیو کونسیسائو در اعتراض به این موضوع در مصاحبه شرکت نکرد.

اخیراً نیز ویتور برونو در مصاحبه‌ای گفته است: طارمی و په‌په انسانیت و حرفه‌ای بودن خود را به همه نشان داده‌اند؛ متاسفانه اکنون زمانه به‌گونه‌ای شده است که چنین حمله‌هایی صورت می‌گیرد. چند روز پیش په‌په نیز مورد حملات قرار گرفته بود. وظیفه ما این است که به فرهنگ ورزشی متفاوت و آموزش بهتر نسل های جدید کمک کنیم. اینجا، در این خانه، ما همیشه همراه په‌په و طارمی خواهیم بود.

کد خبر 607775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.