قهرمانی تیم‌ملی تاجیکستان با حضور بازیکن ذوب‌آهن در تورنمنت "جام پادشاهی"

تیم‌ملی تاجیکستان با برتری ۳ بر صفر برابر مالزی در ضربات‌پنالتی به مقام قهرمانی تورنمنت "جام پادشاهی" دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال تاجیکستان در تعطیلات فیفادی و بازی‌های ملی، در چهل‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی "جام پادشاهی" به میزبانی کشور تایلند حضور پیدا کرده است و توانست با فتح جام قهرمانی تورنمنت را به پایان برساند.

تاجیکی‌ها روز _پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه_ در ورزشگاه چیانگ‌مای در مقابل ترینیدادوتوباگو قرار گرفتند و با کسب پیروزی دو بر یک در مرحله نیمه‌نهایی، به فینال "جام پادشاهی" راه پیدا کردند؛ زننده گل پیروزی‌بخش تاجیکستانی‌ها در آن دیدار احسان پنشنبه هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود.

تیم‌ملی تاجیکستان امروز در ورزشگاه چیانگ‌مای تایلند، فینال تورنمنت "جام پادشاهی" را مقابل تیم‌ملی مالزی برگزار کرد؛ این دیدار در ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافی با تساوی بدون‌گل به پایان رسید اما شاگردان پتار سگرت در ضربات‌پنالتی با نتیجه ۳ بر صفر برابر مالزی به پیروزی رسیدند و در نهایت کاپ قهرمانی "جام پادشاهی" را بالای سر بردند.

همچنین رستم یتیموف دروازه‌بان تیم‌ملی تاجیکستان که با مهار دو ضربه‌پنالتی از بازیکنان مالزی تأثیر مستقیمی در قهرمانی تاجیک‌ها داشت به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

کد خبر 607767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.