گوشی گلکسی A53 سامسونگ به One UI 5 مجهز می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A53 سامسونگ احتمالاً قبل از فرا رسیدن سال جدید میلادی به رابط کاربری One UI 5 مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ پیش از این بتای رابط کاربری One UI 5.0 را که بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ توسعه داده شده است، در دسترس تعدادی از گوشی‌های خود قرار داده است. شایعات نیز حاکی از این است که نسخه نهایی One UI 5 هفدهم یا نوزدهم اکتبر برای گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر خواهد شد.

به‌تازگی فهرستی از دستگاه‌هایی که تا پیش از سال جاری میلادی به رابط کاربری One UI 5 مجهز می‌شوند، منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نسخه نهایی One UI 5.0 را تا قبل از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ میلادی برای سری گلکسی S21، گلکسی S22، گلکسی زد فولد سه، گلکسی زد فلیپ سه، گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار منتشر می‎‌کند.

با توجه به مطالب منتشر شده، گوشی میان‌رده محبوب گلکسی A53 در سال جاری میلادی به رابط کاربری One UI 5.0 مجهز می‏‌شود. گوشی A53 تنها گوشی غیرپرچم‌دار سامسونگ محسوب می‎‏‌شود که تا قبل از سال ۲۰۲۳ میلادی جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری را دریافت می‌کند. البته تا زمانی که شرکت سامسونگ فهرست رسمی را منتشر نکند، این خبر در حد شایعه باقی می‌ماند.

کد خبر 607736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.