درخواست مهم سرمربی فرانسه از مربی امباپه در PSG!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن خواست تا به کیلیان امباپه مهاجم تیمش استراحت دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن خواست تا به کیلیان امباپه مهاجم تیمش استراحت دهد.

سرمربی تیم ملی فرانسه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل دانمارک در لیگ ملت‌ها درباره امباپه صحبت کرد و از PSG خواست زمان بازی او را کمتر کند. امباپه تا کنون در این فصل ۱۰ بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده بود و سپس به تیم فرانسه ملحق شد.

دشان به رسانه تله فوت گفت: "می دانم که او (گالتیه) هنوز هم می‌خواهد کیلیان را بازی کند و برای پیروزی پاری سن ژرمن به او کمک کند."

امباپه یک چهره کلیدی برای فرانسه است و برای زنده ماندن امیدهای خروس‌ها برای موفقیت در جام جهانی، بسیار مهم است. دشان می‌خواهد مهاجمش در بهترین فرم برای رقابت‌های جام جهانی قطر قرار داشته باشد، اما می‌داند که باشگاه‌ها قبل از شروع مسابقات جام جهانی در ماه نوامبر، با برنامه بازی‌های شلوغی روبرو هستند. PSG قرار است ۱۱ بار قبل از توقف لیگ ۱ برای جام جهانی، به میدان برود و با رقبا بازی کند.

امباپه از زمان اولین بازی خود در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۷ مقابل لوکزامبورگ، ۲۸ گل برای تیم ملی فرانسه به ثمر رسانده است.

امباپه و فرانسه، امشب در لیگ ملت‌ها به مصاف دانمارک خواهند رفت. پی اس جی هم در بازی بعدی خود، روز شنبه، ۱ اکتبر، برابر نیس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 607717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.