جاروبرقی هوشمند شیائومی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که جاروبرقی هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از چهار حالت مکش رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی جاروبرقی رباتیک جدید برند میجیا را رونمایی کرد، این جاروبرقی محفظه ویژه‌ای برای بارگیری و تخلیه خودکار آب دارد. جاروبرقی هوشمند شیائومی به محض متصل شدن به محفظه مخصوص، عملیات تمیزکاری را به پایان می‌رساند. جاروبرقی جدید شیائومی مجهز به فنی پرقدرت و حالت چهارگانه مکشی است تا انواع وظایف تمیزکاری را به خوبی انجام دهد.

جاروبرقی جدید شیائومی به دوربین و الگوریتم‌های هوش مصنوعی مجهز شده است تا اتاق را شناسایی کند. کاربران می‌تواند طرح ویژه‌ای برای تمیزکاری هر اتاق را به جاروبرقی بدهند. شرکت شیائومی اعلام کرده است که محفظه ویژه جاروبرقی، پس از اتمام عملیات تمیزکاری، با استفاده از هوای داغ جاروبرقی را تمیز می‌کند تا از رطوبت و بو جلوگیری شود. به گفته شیائومی، برای اطمینان از تمیز شدن دستگاه، محفظه می‌تواند تا دو ساعت از هوای داغ استفاده کند.

جاروبرقی جدید شیائومی با سایر لوازم خانگی میجیا که مجموعه اکوسیستم بزرگی را تشکیل می‌دهند، سازگار است. پیش‌فروش جاروبرقی جدید شیائومی با قیمت تقریباً ۵۶۱ دلار در چین آغاز شده است. فعلاً مشخص نیست که این جاروبرقی در خارج از چین نیز عرضه می‌شود یا خیر؟

کد خبر 607595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.