آسفالت‌ریزی معابر شهری شاهرود

شهردار شاهرود با بیان اینکه نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر به صورت گسترده در تمام مناطق شهر انجام شده است، گفت: این عملیات با هدف خدمت مطلوب به شهروندان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی اظهار کرد: در عملیات‌های آسفالت ریزی رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خیابان چمران هم بعد از حفاری‌های پی در پی، اجرای پازل فرش و کانال هدایت آب‌های سطحی با مطالبه به حق مردمی در دست این عملیات قرار گرفت، افزود: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر در دستور کار قرار دارد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

احمدی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری شاهرود دانست و تصریح کرد: تحقق این موضوع اولویت اقدامات مدیریت شهری شاهرود است.

کد خبر 607564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.