۵ محور خدمات‌رسانی مدیریت شهری در دهه پایانی صفر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد گفت: اقدامات شهرداری در دهه پایانی ماه صفر در پنج محور تقسیم می‌شود که شامل رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله، ایمنی، تامین ارزاق، اسکان و تامین سرویس بهداشتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در خصوص اقدامات استقبال از زائران در دهه پایانی صفر در چمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات شهرداری در پنج محور تقسیم می‌شود که شامل رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله، ایمنی، تامین ارزاق، اسکان و تامین سرویس بهداشتی می‌شود.

وی افزود: در بخش رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله ۶۲۰۰ پاکبان مشهدی صددرصد آماده‌باش حضور دارند، همچنین پنج هزار باغبان در کنار کارهای تخصصی خود به پاکبان‌ها در صورت نیاز کمک خواهند کرد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: در بخش ایمنی و آتش‌نشانی تمام مکان‌های استقرار زائران اعم از رسمی و غیر رسمی مورد بررسی و بازدید قرار گرفته است و تمام نواقص آن برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به احداث زیرساخت در اطراف حرم مطهر رضوی اقدام شده است همچنین این زیرساخت‌ها در مکان استقرار زائران فراهم شده و تامین ارزاق نیز برعهده فرمانداری و سازمان صمت است.

نجفی اضافه کرد: در بحث اسکان زیرساخت‌های لازم در پارک‌های بزرگ تامین شده است تا زائران با اطمینان خاطر بتوانند مستقر شوند، یکی از مشکلات ما در مشهد سرویس بهداشتی بود که با مساعدت سایر کلان‌شهرها و بسیج تمام امکانات شهر این مشکل نیز برطرف شد.

کد خبر 607562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.